Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort & Dutchtone klantenservices

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik bel de laatste tijd regelmatig de klantenservices van zowel Dutchtone als Telfort, en ik moet zeggen dat ze allebei vrij slecht zijn. Hieronder een greep, eerst van Dutchtone

* Ik kreeg van Dutchtone nog een maand abogeld tegoed, omdat ze na mijn opzegging voor 4 dagen nog 35 gulden wilden incasseren. Beetje gek, dus ik gebeld dat ik dat terugwilde, vond het geen stijl.
Miep van de klantenservice: Ik kan uw gegevens niet vinden in het systeem, en m'n systeem is erg traag, dus ik ga even naar de computer van een collega. Even later: ja meneer, u krijgt het zo snel mogelijk terug ,onze excuses. Let op, ik heb op 16 juni (!) gebeld hierover.
Een paar weken later nog niets gehoord, dus maar weer achteraan gebeld. Creditnota bleek niet verstuurd, en er stond gewoon niets vermeld dat ik het terug zou sturen! Ze zouden het opnieuw aanmaken.

Kwam ik er vorige week achter dat het nog niet teruggestort was, dus ik weer bellen waarom dit nog niet is gebeurd. "Ja meneer, dit is alweer even geleden, en ik zal het aanmaken, want er staat nog niets!". En nu heb ik eindelijk (!) een creditnota ontvangen met de mededeling dat ik het abogeld van 1 maand terugkrijg!! En heb ik nog niet gehad, dus ik wacht maar af...

* Dutchtone klantenservice is enorm lang wachten altijd, zonder handsfree toestel drups het zweet van je oor na een kwartier wachten... :(

* Ze vragen je het telefoonnummer in zo'n menu in te toetsen. Denk je "Handig, hoeven ze het niet meer te vragen". Even later: "Wat is uw mobiele nummer?", werd gevraagd door die miep aan de telefoon! Ik "Dat heb ik zonet helemaal ingetoetst!". Miep: "Ja, maar dat is om klanten te herkennen"...
Tssss, beetje apart allemaal...

===
ok, nu Telfort:

* Ik kreeg een maand abogeld tegoed, omdat ik na het afsluiten van het contract met Libertel-roaming de Telfort ontvangst hier onder Groningen bar-slecht was. Nou, en dan krijg je dus ongeveer hetzelfde verhaal als met Dutchtone hierboven, dat het maaaaaanden duurt voordat zoiets is doorgevoerd. Heb dus totaal nog niets gehad! Geen creditnota enz.. enz..
Dus ik vragen waarom ze wel iedere maand abogeld kunnen afschrijven, maar niet kunnen terugstorten. "Die afdeling heeft het druk!". Tja, zal wel, maar dan kunnen ze toch gewoon wat meer personeel aannemen? En bovendien heb ik het ook weleens druk, vooral met jullie! :)

Zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen, maar dan krijg ik helemaal RSI-handen ervan....

Wie heeft er meer van dit soort ervaringen met deze telecomproviders???

Verwijderd

klantenservice is meestal een ramp en waardoor komt dat? omdat ze gewoon allemaal langsmekaar werken echt makkelijk is dat :+
maar enigste klantenservice die beetje goed schijnt te zijn is toch echt die van ben :)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Ik heb ook een aantal keren met de klantenservice van Telfort gebeld, maar alle keren ben ik direct geholpen en kwam alles op tijd!
Zoals 1 keer dat ik telfort belden omdat ik mijn simkaart kwijt was al een half jaar!
Dus ik vragen of ik een nieuwe kon krijgen zeiden ze: ja hoor is geen probleem dat kost 30 gulden, ik een keer slikken: ok is goed!

Na 2 dagen had ik een nieuwe en ik moest hem nog laten activeren en mijn oude beltegoed werd er direct opgezet en ik kreeg een ander nummer omdat ik dat graag wilde! *D

Weer 2 dagen later deed die simkaart het met mijn oude beltegoed er nog op!

Perfecte service telfort!

Overigens het was een telfort Q pre paid kaart!

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
De klantenservice van de grootste telecom aanbieder KPN is volgens mij het slechts, door hun monopolie (vaste telefoon)trekken ze zich nergens wat van aan. Ik heb wel eens geprobeert om een klacht in te dienen, kreeg ik doodleuk te horen dat ze niet aan klachten registratie doen! KPN= :r

specs

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op donderdag 25 oktober 2001 23:56 schreef topper het volgende:
De klantenservice van de grootste telecom aanbieder KPN is volgens mij het slechts, door hun monopolie (vaste telefoon)trekken ze zich nergens wat van aan. Ik heb wel eens geprobeert om een klacht in te dienen, kreeg ik doodleuk te horen dat ze niet aan klachten registratie doen! KPN= :r
Dat komt volgens mij omdat ze geen personeel meer hebben dat nog gemotiveerd is, ten eerste het gaat slecht met KPN in het algemeen, en er komen nu 4800 gedwongen ontslagen, perfecte manier om je personeel gemotiveerd te houden.
En degene die daar de dupe van is is zoals gewoonlijk de klant.

• scubapro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Op donderdag 25 oktober 2001 23:56 schreef topper het volgende:
Dan blijft er nog maar 1 alternatief over LIBERTEL :P
Na mijn problemen bij D* ben ik overgestapt op Libertel. Alles werkt perfect. Goed bereik (was bij D* erg slecht) en een vriendelijke klantenservice (kan je van D* ook niet zeggen)

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op vrijdag 26 oktober 2001 08:51 schreef scubapro het volgende:

[..]
Goed bereik (was bij D* erg slecht) en een vriendelijke klantenservice (kan je van D* ook niet zeggen)
Ten eerste: Het bereik is zeker niet slecht meer te noemen.
Ten tweede: De klantenservice is altijd heel vriendelijk
tegen mij. In tegenstelling tot libertel.
Pagina: 1