[Netware] Namen alle NDS attributes

Pagina: 1
Acties:

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Stel je vraag nog es?
Je topic was nogal brak.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En over welk topic hebben we het :?

Tijd voor een nieuwe sig..

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 25 oktober 2001 16:39 schreef Koffie het volgende:
En over welk topic hebben we het :?
DIT topic :)

Deze was nogal brak. Ipv dat ACM um sluit (of trashed) plaatstie een reactie (zodat de plaatster zich niet verbaasd af gaat vragen oftie gek is geworden :) )

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:36
Ik weet niet zeker, maar volgens mij is de poster op zoek naar een lijstje met alle attributen (veldnamen) van een userrecord in NDS.
Hij wil waarschijnlijk de naam van een tool hebben die deze veldnamen exporteert.

* jvdmeer weet helaas alleen de vraag en niet het antwoord :'(

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:45
Misschien met de NDS ODBC driver ???

• Onno
  • Niet online
De ODBC driver is lichtelijk brakjes. Je kunt er veel beter het NDS ActiveX componentje voor gebruiken. Werkt simpel en snel.

Maar alle classes en attributen zijn ook gewoon in ConsoleOne te vinden. :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 16:05

Bene

list incomprehension

Topicstarter
Dacht dat we weer zo'n DSL crash hadden, maar er is toch iets doorgekomen. Mijn probleem: ik ben geen Novell guru, maar moet voor een import toch de namen hebben van alle mogelijke NDS attributes. Op een of andere wauze manier is die gewoonweg niet te vinden.. Kwam vanmiddag in de NAL van de systeembeheerder dat console-one al tegen waar hij een combobox ergens vandaan wist te trekken met alle namen. De source van de voorbeelden achter die ODBC link zien er ook redelijk haalbaar uit. In principe kom ik er zo wel uit - morgen wat in elkaar klussen. Mocht iemand voor de lunch alsnog een makkelijkere manier hebben hoor ik het graag.

• Onno
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:11 schreef Bene het volgende:
Mocht iemand voor de lunch alsnog een makkelijkere manier hebben hoor ik het graag.
Ja, het ActiveX geval gebruiken. :) (als je tenminste een progtaal hebt die daarmee om kan gaan.. Delphi, VB, enz)

Kun je ook veel gedetailleerdere info mee krijgen dan met de ODBC driver volgens mij.

(enne.. ik ben nieuwsgierig: wat wil in vredesnaam met zo'n lijst? :?)
Pagina: 1