als ie flat is lijkt me het wel een mooooi prijsje
Soms word ik toch echt zo pissedOp donderdag 25 oktober 2001 16:43 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Waar was die dan te kop, want die lijkt me wel leuk.
Verwijderd
Verwijderd
Dat zegt niet zo gek veel hoor. Een platte beeldbuis is vaak een bolle, bijna plat wordt tegenwoordig ook plat genoemd. Verwacht niet dat je op die Samsung een resolutie van 1600x1200 kan doen, dat kan alleen met de wat duurdere 19" monitoren, anders wordt het vrij onscherp.Op donderdag 25 oktober 2001 15:44 schreef maarten- het volgende:
platte beeldbuis
bol wordt ook plat genoemd, omdat het er uit ziet alsof het plat is dus vandaarOp donderdag 25 oktober 2001 16:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo gek veel hoor. Een platte beeldbuis is vaak een bolle, bijna plat wordt tegenwoordig ook plat genoemd. Verwacht niet dat je op die Samsung een resolutie van 1600x1200 kan doen, dat kan alleen met de wat duurdere 19" monitoren, anders wordt het vrij onscherp.
The devil is in the details.
Wat is het probleem?Op donderdag 25 oktober 2001 16:47 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Soms word ik toch echt zo pissed.........
Dat sommige mensen zo slecht lezen.Op donderdag 25 oktober 2001 18:31 schreef maarten- het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Zoals?Op donderdag 25 oktober 2001 18:45 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Dat sommige memnsen zo slecht lezen.
bij LidlOp donderdag 25 oktober 2001 16:43 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Waar was die dan te kop, want die lijkt me wel leuk.
VANAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 25 oktober 2001 18:54 schreef -the system- het volgende:
[..]
bij Lidl
woensdag 31 oktober 2001 !!!!!!!!!!!!!!!
Nog bedankt voor de tip
Vroeg opstaan dus!
Verwijderd
Het zal geen 95x zijn want die hebben een dot-pitch van .20 of .22.
Op de site van Samsung komt er niet een in de buurt......
Ik gok dat dit de 955B is. Dit is in de PW f747,- Dat komt het beste in de buurt....
Ik heb een Philips 107B10, dotpitch iets van .25 50-160Hz/32-92KHz die 1600x1200 scherp doet, een 17" dus aangesloten op een radeon. Ik verwacht dat deze samsung kwa specs dus scherp kan zijn op deze resolutie, mits op een videokaart die bekend staat om goede 2d. (lees: bijna alles behalve nvidia) Deze philips was onscherp op een asus gf2 mx in 1280x1024.Op Thursday 25 October 2001 16:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo gek veel hoor. Een platte beeldbuis is vaak een bolle, bijna plat wordt tegenwoordig ook plat genoemd. Verwacht niet dat je op die Samsung een resolutie van 1600x1200 kan doen, dat kan alleen met de wat duurdere 19" monitoren, anders wordt het vrij onscherp.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
MET ANDERE WOORDEN EEN MONITOR MOET JE ZIEN EN NIET AFGAAN OP MOOIE WOORDEN EN PLAATJES.
Je moet een monitor eigelijk zien aangesloten op je eigen videokaart, omdat de kwaliteit van de ramdac en filters zo ongelovelijk veel uitmaakt.Op Sunday 28 October 2001 10:51 schreef makkie het volgende:
waarom ga je een partij geld uitgeven aan iets waarvan je alleen van horen zeggen informatie hebt verkregen.
MET ANDERE WOORDEN EEN MONITOR MOET JE ZIEN EN NIET AFGAAN OP MOOIE WOORDEN EN PLAATJES.
Zeg nou eerlijk, is het teveel moeite voor een shop om voor 700 piek even dat ding op jouw videokaart te laten zien? Toen ik me racefiets (Fl 700) kocht heb ik hem toch ook getest
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAHAHAOp Thursday 25 October 2001 16:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb zeer grote eerbied voor Sinterklaas. Ik heb van hem 2 jaar terug een mooie 19" Samsung gehad. Volgens de specs kan hij maar 1600x1200.
Dacht je?
Mooi 2048x1532 en HAARSCHERP! (wel ff monitor.inf aanpassen).
Samsung is de grootste en een van de beste monitorfabrikanten ter wereld!
Het zal trouwens wel een Samtron zijn (goedkopere lijn maar ook heel goed)
/dev/null
Klopt, goed gelezen.Op Sunday 28 October 2001 12:48 schreef The Fox het volgende:
In de advertentie staat btw niet dat het een Samsung monitor is, maar een samsung beeldbuis. (voorzover die hun eigen maken natuurlijk, kan het dus zijn dat het een merkloos geval is met goed specs)
Wie gaat hem kopen?
Verwijderd
mn ouwe monitor is vorige week overleden en heb geen zin om die voor de 2e keer aan t zelfde euvel te laten repareren.
Ik probeer hem te kopen voor een kennis, die heeft een nieuwe nodig, en toen zag ik deze staan. Leuke bak voor mensen die niet HIGH-END willenOp zondag 28 oktober 2001 23:16 schreef maarten- het volgende:
[..]
Klopt, goed gelezen.
Wie gaat hem kopen?
Ik ga hem dus proberen te scoren, eens kijken hoeveel vraag er naar is..
Hebben ze ook een website.
Dan wil ik er misschien wel even een gaan kopen
www.lidl.nl stuurt mij door naar een duitse site met carrièremogelijkheden. duh...
where is my car?
Verwijderd

Waar is lidl?
where is my car?
Verwijderd
zitten door het hele land. Vooral grotere steden..Op maandag 29 oktober 2001 17:31 schreef nixan het volgende:
waar dan?
Waar is lidl?
maarruh::
horizontale frequentie 30-8 hz??...
hehee...
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
en nog een x lezen maar...Op maandag 29 oktober 2001 17:47 schreef eGo2K het volgende:
die advertentie zag ik ook al..
maarruh::
horizontale frequentie 30-8 hz??...
hehee...
30-8 khz
da's de horizontale frequentie... dus het aantal beedlijnen per seconde.
where is my car?
Wie kan um vergelijken met een Hansol 19 inch wat prijs/prestatie betreft?
Garantiekaart (4 jaar onsite pick up & return gaat via Gericom)
Monitor drivers zijn van Proview, maximale resolutie 1600x1200&75hz.
Optimaal volgens boekje 1280x1024&85hz (85hz is ook max op die res.)
Op 1152xnogwat doet ie 100Hz.
Monitor heeft geen BNC aansluiting, alleen standaard monitor aansluiting.
Zo, ff wat info
Verwijderd
Ik vind hem niet scherp op 1600x1200@75hz (75 vind ik ook te weinig)Op woensdag 31 oktober 2001 10:04 schreef De_wieringer het volgende:
nou ik ben toch heel tevreden, heb m ff gehaald, en 1600 x 1200 @ 72hz vind ik m toch mooi scherp, alleen ik ken m niet vergelijken want zie niet zo vaak 19 inch schermpjes.
Dit met een standaard tnt2 32mb agp kaartje en windows me 12.40 drivers.
Oh je hebt hem al gekocht...
Nouja dit is dan maar een advies voor de mensen die ook een nieuwe monitor willen.
Ben trouwens zelf ook op zoek naar een nieuwe monitor, maar dat zal wel volgend jaar worden voordat ik er 1tje heb, aangezien ik nu een beetje krap bij kas zit
Een goedkope 19" monitor hoeft op 1600x1200@75hz toch ook niet super te presteren, dat ie op 75hz kan draaien is al mooi.Op woensdag 31 oktober 2001 10:10 schreef The Fox het volgende:
[..]
Ik vind hem niet scherp op 1600x1200@75hz (75 vind ik ook te weinig)
Dit met een standaard tnt2 32mb agp kaartje en windows me 12.40 drivers.
Het is velen malen belangrijker of een (goedkope of dure!)19" monitor op 1280x1024 wel mooi scherp beeld heeft, en dan is het echt niet boeiend of dat met 85 of 100hz is!
Ik heb een prima monitor, dus ik moet niet zonodig. Maar ik heb um gezien bij de Lidl, en ik moet zeggen, voor fl 699,-- absoluut niet duur en ziet er best goed uit met z'n platte Samsung Dynaflat beeldbuis!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
ooh ja, nu is de 19" Samsung te koop voor 550,- bij de lidl
Wat is de truuk, ze hebben een normale "bolle" buis gepakt en aan de voorkant netzoveel glas eraan gemaakt dat die van de voorkant plat word. Je ziet ook heel mooi dat die in het midden een minder dikke wand hyeeft dan aan het einde!! Je kijkt er ook heel anders in dan in een echte flat screen.
Kwalitatief is het een top schermpje, mooi strak en veel instelbaar, ff met de nokia tool beziggeweest en , hij was niet helemaal goed afgesteld, maar goed, een 5 mins prutsen en hij vertoonde geen "gebreken".
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
maar dat is dezelfde techniek als LG gebruikt..
Verwijderd
Kost Fl. 888,-
hebben ze die dingen nog steeds bij de lidl?Op woensdag 12 december 2001 13:30 schreef Procyon for life het volgende:
Ik heb net twee van deze monitoren gekocht en ben er erg tevreden over!!
ooh ja, nu is de 19" Samsung te koop voor 550,- bij de lidl
ik willen hebben voor die prijs!!
Hier in Assen (drenthe) staan er nog 2 19", maar das bij de ALDIOp zaterdag 15 december 2001 13:09 schreef patryk het volgende:
[..]
hebben ze die dingen nog steeds bij de lidl?
ik willen hebben voor die prijs!!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.