Toon posts:

Onstream Problems

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Onstream 30G IDE in een Win. 2k pro gebrouwd, maar krijg elke ochtend de volgende foutmelding:

PFSFSH dispatch: engine.exe application error
Intruction at ""0x77f83941"referenced memory at "0x 77fcfabo"the memory could not be written.

hoe komt dit? Gebruik de meegeleverde software om te backuppen... |:(

kent iemand het probleem.

Groeten

Verwijderd

Topicstarter
niemand????

heb versie 3.2-99 van Echo Software...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-04 15:43
Misschien krijg je antwoord als je het in het goede forum had geplaatst :)

Ik heb 'm ff gemoved voor je :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Nieuwste freecom cable drivers gebruiken en nieuwste onstream software gebruiken... hielp bij mij probleem is bekend net zoals je b.v. een usb streamer gebruikt onder xp of win2k dan moet je de sc2k.inf gebruiken de scsi driver gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
freecom cable drivers????
waar te downloaden? en waar zijn ze voor =)

kheb Echo 3.2-99 das volgens www.onstream.com de nieuwste en werkt met Win2k Pro

Verwijderd

Hoi

Ik neem even aan dat je het over een interne DI30 drive van OnStream hebt? (een IDE drive dus) :)
Freecom drivers zijn namelijk voor de Freecom USB kabel waar de 30Gb USB drives mee worden aangesloten. |:(

Engine.exe is een deel van de 1safe software. Als je daar dus een fout van krijgt wil dat zeggen dat 1safe bij het opstarten iets probeert te doen wat ie blijkbaar niet mag.

Ik weet zo niet precies waar deze error vandaan komt, maar je zou eens kunnen proberen 1safe te uninstallen (dan zou hij weg moeten zijn) en dan te reinstallen en hopen dat ie dan niet terug komt 8-)

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 12:42

delorean7

Let's take the Aston toni

Damn, het lijkt erop dat deze 1safe software niet een klein beetje aggressief is zeg... het lijkt alleen zo!! ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op dinsdag 16 juli 2002 11:07 schreef EpS het volgende:
Hoi, even een klein tipje..

Als je de volgende keer wilt reageren, kijk dan eerst even naar de datum.. Dit topic is al zo'n driekwart jaar oud.
Meestal leest de topicstarter zo'n topic niet meer na zo'n lange tijd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.