excelsior (conner) nieuwe 15 en 20 gig hd's ??

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
in de target dealer lijst kwam ik de volgende hd tegen:

Excelsior 15GB UDMA ATA66 3.5" 5400RPM (CT215-CONNER)

aangezien ze spotgoedkoop zijn ben ik erg geinteresseerd, leuk voor internet-tiepmiep-pctjes. naar mijn weten is conner enkele jaren terug overgenomen door seagate dus hoe ik hier nu een conner in de lijst kan zien staan is mij een raadsel. weet iemand iets van de kwaliteit van deze apparaten af?

het lijkt mij eerlijk gezegd sterk dat het een echt merk is, eerder lijken het me gerebagde goedkope schijfjes van seagate ofzo. maar je weet het nooit.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Het zullen wel nog goedkopere modellen van de Seagate Medalist zijn met nog minder cache.

Seagate heeft conner al een jaar of 4 in z'n bezit, hoe Conner dan ineens met nieuwe disks op de markt komt?

BTW: Target is echt vet duur, zelfs Gistron komt er met consumentenprijzen vaak nog onder.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BTW: Target is echt vet duur, zelfs Gistron komt er met consumentenprijzen vaak nog onder.
dat valt erg mee met sommige dingen.
en deze hd's zijn gewoon extreem goedkoop.

en ze hebben leuke dfi bordjes die een erg goeie prijs / kwaliteit verhouding hebben.

Verwijderd

De "oude" conner is inderdaad door Seagate over genomen. Een tijd terug is Conner echter weer als een nieuw bedrijf opgestart. Seagate heeft daar niets mee van doen. Voor zover bekend is die nieuwe conner op dit moment al weer uit de harddrive biz gestapt.