Mijn broer op @home krijgen....

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
ik probeer wanhopig mijn broer aan de @home :o te krijgen in Vught. Hij worstelt nu dagelijks met een 1,5kbyte inbelverbinding van 12move. :(

Ik zie een aantrekkelijke aanbieding op de @home site, gratis 'doe het zelf' bijvoorbeeld. Zit je er dan ook echt een jaar aan vast? Bij chello is het namelijk 3 maanden.
Er staat ook dat je geen servers mag draaien. Zijn er mensen die @home hebben die problemen krijgen als ze een unreal server draaien? Of bedoelen ze gewoon 'webserver' of 'ftp-server'?
Is zo'n doe het zelf installatie lastig? Iemand ervaring?
Thanx

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Verwijderd

Je zit er een jaar aanvast.
Je mag idd geen servers draaien, maar ik draai http en ftp zonder problemen.

Doe het zelf kit moeilijkheid weet ik niet ,aangezien ik al 2 jaar @home heb en die mogelijkheid was er toen nog niet.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Waarom probeer je je broer dan niet aan ADSL te krijgen...... daar mag je wel alles, en voor dat tientje in de maand meer hoef je het ook niet te laten d8 ik zo

iRacing Profiel

Verwijderd

Omdat @home in sommige gevallen (lees: vaak) sneller is :)

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

'@home is sneller.

Essent @ home dan !

what?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je zit er inderdaag een jaar aan vast (dacht dat bij Chello ook zo was btw ;)). Servers draaien mag niet maar boeit echt HELEMAAL niks. Gewoon lekker draaien wat je wilt dus.

Zelf-knutsel pakket moet te doen zijn denk ik. Het is weinig meer dan wat kabels aan elkaar plakken :D

Verwijderd

Ik draai ook een ftp server, 24/7. Alleen is mijn stroomrekening iets aan de hoge kant, maar van @home heb ik nog niks gehoord.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
@home is inderdaad vaak sneller, maar t is weer geen constante snelheid, en je mag nog steeds geen server draaien.(ja, van een FTP-server gaan ze niet wakker liggen....maar zet er win2k server op, of NT4-server en de knaapjes worden meteen boos) Verder kun je die modems ook niet tweaken..(dus dat ding kan niet als router gaan werken, wat ik wel een erg groot voordeel vind van ADSL, waar je die speedtouch home (lees pro) krijgt.......)sterker nog, ik heb van mensen gehoord die een nieuw model kabelmodem kregen, en zodra ze em ook maar op de verkeerde NIC aansloten deed die modem t niet meer.....ook niet als je daarna weer de goeie nic erop zette....de poort was geshut....Toen kregen ze van t kabelbedrijf te horen dat ze maar even een nieuwe modem moesten kopen...bummer......

iRacing Profiel

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kroegtijger, jou verhaal slaat echt nergens op?!
Pagina: 1