Toon posts:

ShareAMP beta testers wanted!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Wij (Rubberduck) zijn op zoek naar beta testers die eens met onze app ShareAMP willen spelen. ShareAMP is een tool die we aan het ontwikkelen zijn die fungeert als gedeelde remote control voor Winamp of Media Player. Installeer ShareAMP als server op de computer die aan de hifi set hangt, draai ShareAMP als client op alle andere computers in je netwerk en je kunt vanaf elke computer je mp3 playlist aanpassen, nummers vooruit / achteruit, volume, etc... we zijn druk aan het ontwikkelen en de eerste beta is nu te downloaden op http://www.shareamp.com/.

Dit is een beta, er zitten dus nog bugs in! :o We zijn vooral benieuwd naar jullie bevindingen en meningen. Alvast bedankt!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zal eens ff kijken hoe het werkt...

• Y0ur1
  • Niet online
[ik zie het al]

• Y0ur1
  • Niet online
Bug #1.
Als ik server heb gestart en blader door me eigen mp3z en probeer er een af te spelen zegt ie:
Unexpected exception in CShareAmpGuiServerCommands:Play
Ik ga hem nu op me zusjes pc installeren en kijk of het een beetje werkt

Verwijderd

spielerij :?

Verwijderd

Topicstarter
okay, dat is geen bug - je moet de mp3s eerst aan je playlist toevoegen (rechtsklikken, of 1 keer aanklikken en dan op 'add to playlist' drukken) - dan zou ie wel af te spelen moeten zijn... beta 0.2 is bijna klaar, trouwens, daarin zijn een hoop dingen gefixed die je nu nog tegen kunt komen. Alvast bedankt voor je interesse!

Mocht je een lijst met bugs willen zien waar we nu mee bezig zijn: http://www.shareamp.com/content/support/buglist.asp

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje spelen met een beta is toch wel spielerij? Oder? ;)

• Y0ur1
  • Niet online
Ohja en wat is het voordeel van dit prgramma?
Ik bedoel ik heb nu al me mp3z op me server staan, 100 mbit en gewoon die map gedeeld en ik speel ze nu ook van me server af, wat is het voordeel dan met dt prgramma?

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 14:34 schreef YT-Croc het volgende:
Ohja en wat is het voordeel van dit prgramma?
Ik bedoel ik heb nu al me mp3z op me server staan, 100 mbit en gewoon die map gedeeld en ik speel ze nu ook van me server af, wat is het voordeel dan met dt prgramma?
Ow w8
dit is gewoon een soort remote control...

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, het is een remote control voor Winamp en Media Player - Het is vooral een voordeel in omgevingen waar meerdere mensen naar muziek luisteren via dezelfde computer.

Meestal heb je dan 1 iemand die continue de muziek draait (want aan zijn compu hangt de versterker) - met dit appje is de playlist die die persoon samenstelt dus voor iedereen toegankelijk.

Dan hoef je dus nooit meer te vragen of Frits alsjeblieft Gotcha wil draaien en Kylie Minogue wil afzetten...

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 14:38 schreef Leveler het volgende:
Inderdaad, het is een remote control voor Winamp en Media Player - Het is vooral een voordeel in omgevingen waar meerdere mensen naar muziek luisteren via dezelfde computer.

Meestal heb je dan 1 iemand die continue de muziek draait (want aan zijn compu hangt de versterker) - met dit appje is de playlist die die persoon samenstelt dus voor iedereen toegankelijk.

Dan hoef je dus nooit meer te vragen of Frits alsjeblieft Gotcha wil draaien en Kylie Minogue wil afzetten...
Iedereen in huis speelt het van mijn servertje, das het allerbeste :) Je doet gewoon bij iedere pc, bestand openen, je gaat in netwerkomgeveing naar Server en selecteerd daar alle mp3s, dat werkt ook perfect
Evenals iedereen divxjes van me server kijkt en isos speelt...

Verwijderd

Je hebt 'm nog niet helemaal door :) - het is geen app. waarmee MP3's op je computer deelt! Je kunt als je met meerdere PC's in 1 ruimte zit vanaf alle PC's WinAMP bedienen. Bijvoorbeeld "remote" het volume veranderen, stop, play - maar ook de playlist veranderen kan.

Errug handig voor mensen die bv. op kantoor met z'n 3-en op een kamer zitten enzo...

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 14:51 schreef Ethlon het volgende:
Je hebt 'm nog niet helemaal door :) - het is geen app. waarmee MP3's op je computer deelt! Je kunt als je met meerdere PC's in 1 ruimte zit vanaf alle PC's WinAMP bedienen. Bijvoorbeeld "remote" het volume veranderen, stop, play - maar ook de playlist veranderen kan.

Errug handig voor mensen die bv. op kantoor met z'n 3-en op een kamer zitten enzo...
Ohja ik snap em:) Maar is voor niet zo interessant denk ik...

Verwijderd

Hebbie maar 1 pc dan? 8-)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

We hebben op dit moment niet een functionele huiscompu dus we kunnen niet testen, maar zodra hij het weer doet zullen we hem uitproberen.

Ik voorzie echter nu al remote control 'oorlogen' tussen de 5 huisgenoten :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Dat belooft weer eens een hele andere LAN-party te worden... :P
Bedankt voor je aandacht, uiteraard!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op donderdag 25 oktober 2001 15:33 schreef Acolyte57 het volgende:
We hebben op dit moment niet een functionele huiscompu dus we kunnen niet testen, maar zodra hij het weer doet zullen we hem uitproberen.

Ik voorzie echter nu al remote control 'oorlogen' tussen de 5 huisgenoten :)
HEHEHEEH ipv van met de afstandbediening te smijten gaan we toetsenborden gooien!! >:)

Verwijderd

Mag ik daar foto's van dan? :)
Pagina: 1