Toon posts:

Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, altijd ging Red Alert 2 gewoon goed met campain. Maar nu gaat het heeeel erg schokkerig. Skirmisch daarin tegen niet. Het laden van de campain gaat snel de videobeelden gaan snel (gewoon soepel dus) maar waarom het spel nu niet :'( (p.s. het is onder Win2k maar dat moet nie uitmaken.) Bij mijn broertje doet hij et gewoon wel. Ik heb al een patch geprobeerd maar doet het nog nie |:( Als ik Unreal Tournament speel of Max Payne die gaan gewoon goed dus aan me systeem zal het niet liggen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, op de originele verpakking van RA2 staat dat het niet (goed) draait onder win2k, dus ik denk dat het wel degelijk daar aan ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor het draaide hier nog soepeler onder win2k dan win 98 zelfs op 3 pc's dus waarom nu nie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeeer 'em 'es een keer te herinstalleren en bewaar dan gewoon je savegames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Nieuwe drivers voor je video/geluids kaartjes downen wilt ook nog wel eens helpereren :)

Kijk anders ff op http://westwood.ea.com/ en ga naar de support sectie......

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat het de combo RA2 is met W2K. Ook bij netwerkgames met W98 comp geeft dat problemen.
Pagina: 1