hetnet beetje goed?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
ik heb nogal hoge pings de laatste tijd (kan ook aan isdn adapter liggen) met hccnet, dus toen zag ik laatst iemand met hetnet die vette quake3 pings had.

dus wil ik dat ffe aanvragen, moet ik opeens m'n bankrekening nummer invullen :?
ik heb niet die 20% korting abo gekozen.
er staat ook onder dat de internettikken dan automatisch worden afgeschreven.

dat wil ik dus helemaal niet. ik heb hier een mooie isdn lijn liggen van de zaak van m'n pa, die helemaal door hun betaalt word :D
ik gaat natuurlijk niet mijn internet verkeer zelf betalen (dan ben ik in 1 maand blut ;) )

kan dit dus niet anders? of kan iemand me een andere goeie provider aanraaden om te proberen?

ik haal nu pings van boven de 150 terwijl ik bij iemand anders allemaal pings van 40-90 zag :9

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hetnet is opzich prima, toen ik nog geen wanadoo cable :r had werkte dat goed, maar zoek eens op internet naar een paar provider tests, zijn er genoeg

Verwijderd

k heb zelf HETNET, maar heb gehoord dat die korting van
20 % niks voor stelt. Sterker nog dat het helemaal niet voordeliger is :? . K neem nu MxStream, ben benieuwd B-)

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Op donderdag 25 oktober 2001 14:49 schreef alkaholic63 het volgende:
20 % niks voor stelt. Sterker nog dat het helemaal niet voordeliger is :? . K neem nu MxStream, ben benieuwd B-)
kijk ff op de homepage van het tv programma KASSA ....... die 10 of 20 % korting van hetnet is gewoon oplichting!!

specs

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Op donderdag 25 oktober 2001 23:51 schreef topper het volgende:

[..]

kijk ff op de homepage van het tv programma KASSA ....... die 10 of 20 % korting van hetnet is gewoon oplichting!!
Niet helemaal waar, topper. Als je per maand meer dan 50 uur internet wordt het regelmatig surfen voordeliger. Dat is dus iets van 2 uur per dag. Voor de normale internetter inderdaad te veel, maar de gemiddelde tweaker zal er niet veel vanaf zitten denk ik.

Beetje relativeren kan geen kwaad....

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 14:49 schreef alkaholic63 het volgende:
ik zat precies in dezelfde situatie als jij, maar heb nu al mxstream(xs4all). vergeleken met wat je gewend bent is het gewoon een zegen(niet meer op tijd hoeven te letten)

voor de topicstarter:
heb zelf veel gecsed met hetnet isdn, pings van 50-60 waren ongeveer normaal....

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:18 schreef Hein het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, topper. Als je per maand meer dan 50 uur internet wordt het regelmatig surfen voordeliger. Dat is dus iets van 2 uur per dag. Voor de normale internetter inderdaad te veel, maar de gemiddelde tweaker zal er niet veel vanaf zitten denk ik.

Beetje relativeren kan geen kwaad....
en wat scheelt het dan??? 5 piek in de maand? kom op zeg

een tweaker checkt ook vaker zijn mail, en dat is wel 10 cent bij hetnet, bij kpn 9 of minder?

Verwijderd

Was dat bij mij toevallig :) Ik heb gemiddeld 85 soms 40 :9 met Het Net en ISDN. Ik heb trouwens een Dynalink 128k Pci ISDN modem (loopt op 64k)

Alleen kep me nu ff geaboneerd aan Wanadoo 30 uur gratis i-netten :9

[off-topic]
O ja mailtje van mij bankrek komt eraan ;)
[off-topic]
Pagina: 1