1st mission : 26:34
op veteran en auto team met 0 casulties..
Vond hem wel redelijk snel....wie verbeterd hem??
op veteran en auto team met 0 casulties..
Vond hem wel redelijk snel....wie verbeterd hem??
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
je hebt gelijk ...na 6 x opnieuw weet in onderhand wel waar ze zitten...en kwam ik ook achter de quicksave keyOp donderdag 25 oktober 2001 13:05 schreef asmoday het volgende:
Dat was dan vast niet de eerste keer dat je die missie speelde...
Ik heb zo geen idee hoe lang ik er over deed.
Maar ik speel nu ook nog op recruit...
De eerste missie is nog erg makkelijk, maar verderop in het spel ben ik toch blij dat ik em op recruit speel.
idem... ik word er helemaal gek van.. hij start gewoon op en dan missie laden (gewoon de tutorial) en dan klap... desktopOp donderdag 25 oktober 2001 13:48 schreef Xtuv het volgende:
eerst ff aan de praat krijgen
nu springt ie steeds terug naar de desktop...
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Oops... dat mag nietOp donderdag 25 oktober 2001 14:21 schreef WouteRF het volgende:
<iets wat niet mag>
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik weet het wel zekerOp donderdag 25 oktober 2001 17:57 schreef Marv het volgende:
[..]
Oops... dat mag niet
Lees de FAQ... je krijgt zo een waarschuwing lijkt me.. (voorgevoel)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
en jij krijgt een officiele waarschuwing voor het vragen naar warez.Op donderdag 25 oktober 2001 14:21 schreef WouteRF het volgende:
contact me ff op ICQ ofzow voor als het niet helemaal de legale shit isUIN : 53855869
Nog geen waarschuwing... misschien kun je er nu nog onderuit komen door je post te editen..
Te laatOp donderdag 25 oktober 2001 18:38 schreef Buzzman het volgende:
[..]
en jij krijgt een officiele waarschuwing voor het vragen naar warez.
Heb ik ookOp donderdag 25 oktober 2001 14:09 schreef RJ het volgende:
[..]
idem... ik word er helemaal gek van.. hij start gewoon op en dan missie laden (gewoon de tutorial) en dan klap... desktop
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Snel rennen helptOp donderdag 25 oktober 2001 19:32 schreef kyle_2000 het volgende:
Neem in deze level wel een antitank wapen mee..
die krijg je er standard niet mee![]()
Ik moest de hele tijd die tank ontwijken omdat die niet ten onder wou gaan aan me grenadelauncher heheheh
Omdat ie een waarschuwing gehad heeft.... en dat iedereen nu toch wel weet wat ie gezegd heeft... (anders raad je het maarOp donderdag 25 oktober 2001 20:03 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Waarom halen ze message nou niet weg
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq