Toon posts:

streaming video downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hola jungs,
er is een programma om streaming video (ram) te download maare ben het programma kwijt en de naam vergeten...
over vroegbeginnende dementie te praten

Anyone?

Jeff

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
streambox

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
om precies te zijn VCR Streambox :) werkt inderdaad perfect.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 13:14 schreef mrdata het volgende:
om precies te zijn VCR Streambox :) werkt inderdaad perfect.
Streambox VCR. ;)

Maar omdat Real daar niet zo blij mee was, kun je het nu niet meer legaal downloaden.
Gewoon een beetje zoeken dus ;)

Verwijderd

ik heb ook een programma om streaming te downloaden. Alleen hoe vind je de url die bij het bestand hoort. Als ik iets van de lama's of dit was het nieuws wil downloaden weet ik niet wat de url van de stream is?
Weet iemand hoe je de url kan vinden?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:05:
ik heb ook een programma om streaming te downloaden. Alleen hoe vind je de url die bij het bestand hoort. Als ik iets van de lama's of dit was het nieuws wil downloaden weet ik niet wat de url van de stream is?
Weet iemand hoe je de url kan vinden?
kijk in de bron van de pagina.. en zie daar de verwijzing meestal naar een asx of asf of wmf deze moet je dan openen in klasblok bijv en dan zie je de echte stream meestal iets van mms:\\

Maar als je de nieuwste streambox hebt zit er een tooltje in die automatisch de stream kan vinden.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Rechtermuis knop, eigenschappen. Staat ook gewoon de bron waarvan wordt gestremt. Of je opent de HTML bron en zoekt naar "mss://" (in het geval van een gestreamde ASF, zoals bij de Lama's).

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit topic komt uit 2001, dit is dus een kick van 4,5 jaar. Laat oude topics in het vervolg rusten, en open een nieuw topic waar je naar de oude topics linkt. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.