Typhoon Acoustic 4 Soundcard voor fl 34,95?

Pagina: 1
Acties:

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
In het advertentiekrantje van Schlecker bieden ze bovenstaande geluidskaart aan. Weinig geld natuurlijk, maar is het wat? Het is een 4 kanaals kaart gebaseerd op de CMI8738sx chip. Ze hebben ook een site [URL] http://nl.schlecker.com/ , maar daar zie ik um nog niet staan trouwens.
Ik heb nu alleen de beschikking over AC'97 en ik heb ook nog wel een SB 128pci ergens liggen. Moet ik die kaart kopen of liever doorsparen voor een (bulk) SB Live, die op mijn moederplank nogal weleens voor problemen schijnt te zorgen...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Sb Live5.1 bulk = F99,-

Das een prikkie, dus als je toch upgrade. Waarom niet naar deze? 100 piek kun je toch makkelijk betalen? En dan kun je meteen een paar jaar voort.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Op donderdag 25 oktober 2001 12:49 schreef Yokozuna het volgende:
Sb Live5.1 bulk = F99,-

Das een prikkie, dus als je toch upgrade. Waarom niet naar deze? 100 piek kun je toch makkelijk betalen? En dan kun je meteen een paar jaar voort.
Dat is allemaal wel zo, maar behalve dat dit kaartje een perfect geluid heeft stikt het ook van de problemen met de SBLive. Daarop zit ik dus niet echt te wachten. Dus vraag ik me af of dat Typhoonkaartje behalve heel goedkoop ook iets fatsoenlijks te bieden heeft.
Als dat zo is kan ik ook jaren voort, ik hoef niet zo nodig 5.1, 4 kanaals vind ik mooi zat!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Tip, zoek eens met google naar die chip. Er is namelijk erg veel over te vinden.