Commandos 2 & Tutorial

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:19
Toen ik voor het eerst Commandos 2 opstarte dacht ik een Tutorial mode te zien , omdat ik er alleen even snel door heen ben gegaan de eerste keer heb ik niet echt goed opgelet .

Nu ik het gister wilde gaan spelen , dacht ik laat ik eerst eens de Tutorial doen , maar die kon ik nergens meer vinden.

Heb ik me dit nu ingebeeld , of is er helemaal geen Tutorial in Commandos 2 ?

Verwijderd

Er zit niet een echte tutorial in zoals in de voorgaande Commandos. De eerste 2 missies zijn wel een soort trainingsmissies waarin je alle aspecten van de game een beetje leert/te zien krijgt.

• KunDun
Oke bedankt , dus geen echte Tutorial .
Ik hoopte dat er wel een zou zijn want ik vind die eerste trainings missie al zwaar klote , ik heb die mannetjes gestunned maar dan wil ik ze wegslepen ofzo maar dat lukt me echt niet .

En is het nu ook niet meer mogelijk , om van alle vijanden de line of site te zien ??

Verwijderd

Je hebt zeker de versie zonder doosje/boekje/originele cd :)
Eeuhm veel speciale acties kun je doen met SHIFT. Ook mannetjes verslepen. De line of sight van de mannetjes kun je zien met TAB+muisklik.
Druk ook eens op F1 ;)

Verwijderd

De onofficiële demo had een tutorial. Waarschijnlijk had je deze eerst.

• KunDun
Bedankt voor de reacties , ik heb inderdaad de versie zonder boekje enz.......;)

En ik heb geen demo btw maar het hele spel :)

Verwijderd

Ik heb hem dus ook, en volgens het spel zou je de camera's moeten kunnen draaien, met de f2 tot f12, maar dat werkt bij mij voor geen meter!.

Zo kom ik dus dat huisje niet in, in trainingslevel 2... :(

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 14:19

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

met de ALT toets kun je de camera draaien

Tip: lees heel goed de help (F1)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

THANX!!! :) :)

Damn, dat ik daar overheen gelezen heb!