Toon posts:

helupppp quake probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
volgende probleem !!!

heb altijd met vrienden quake3arena gespeeld.
nooit problemen gehad.
paar maanden geleden patch 1.29f bij iedereen erop,
nog steeds geen probleem.
eergisten bij twee mensen patch 1.30 erop gezet,
en nu wanneer je op internet een server selecteerd of wanneer je probeert inteloggen bij een vriend geeft hij
invalled cd-key of mistype cd-key.
2 anderen hebben nog patch 1.29f geinstaleerd en deze probeerde ook bij elkaar in teloggen, zelfde probleem (boodschap).

Sinds eergisteren is dus bij iedereen die ik ken quake
voor multiplayer onbruikbaar. S.V.P. help.

ps. gebruiken al een 1 jaar een gekraakte/geripte versie

met vriendelijke groet

andre

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Koop èm legaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja grappig net of jij alles legaal hebt.

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 13:02 schreef chipieboy het volgende:
Ja grappig net of jij alles legaal hebt.
maar hij klaagt ook niet dat zn cdkey invalid is :)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 19:55

Copyman

Dode muis

Uhm, hij heeft gewoon gelijk, koop em legaal en je hebt GEEN problemen, man, die 50 piek wat je er nog voor neer moet leggen. En btw: alle servers accepteren nu geen fakes meer. Dus heb jij even pech. ;)

En koop hem dan gewoon met al je vrienden, als je hem hebt geinstalleerd/gepatched/cdkey ingetikt, dan doet de originele/legale Q3 het zonder CD.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Gewoon geen key invullen.... ;) Probeer maar eens uit zou ik zeggen

Verwijderd

Topicstarter
hhhmmm

het heeft dus niks met de nieuwe patch 1.30 te maken ?
Dus ID is weer keys aan het checken ?
bij elkaar inloggen buiten de internet servers werkt ook niet meer

in iedergeval bedankt

Verwijderd

Lamer, koop eens gewoon een game..

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

illegale versies doen het idd niet meer.

Verwijderd

Ik heb er ook 50 doekoes voor moet payen, en ik hem hem goed besteed ook, Quake 3 Arena is btw ook mijn enigste originele spel >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk, wil best 50 piek neerleggen voor een gaaf spel.
maar we zijn met zijn achten , dus we praten over 400.
das veel geld , we bin zunig he ollanders.

toch allen bedankt voor de moeite

andre

Verwijderd

ik had q3 ook origineel, die heb ik uitgeleend aan 1 van mijn 'vrienden' en ben vergeten wie dit was.
lijers, ze komen hem ook niet zelf effe teruggeven.
nu speel ik alweer een maand met een illegale versie :-(
dus ik zal er ook wel niet meer op kunnen.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 25 oktober 2001 14:50 schreef UnDnYaBLe het volgende:
ik had q3 ook origineel, die heb ik uitgeleend aan 1 van mijn 'vrienden' en ben vergeten wie dit was.
Leuk is dat he... niet dat het zovaak voorkomt maar ik wil ook graag weten waar m'n cd's zijn. Heb een keer meegemaakt dat ik m'n cd's zelf wilde gebruiken... ik naar die jongen toe: Mag ik m'n cd's terug ik heb ze zelf nodig.
Die jongen: Ja ik heb ze uitgeleend. Je krijgt ze over een paar dagen wel weer.

Erhm dan gaat er dus iets mis he... cd's uitlenen die niet van jezelf zijn :? Ik ga eens een klein cd-uitleen databeestje maken :)

edit:

diezelfde jongen heeft ook een keer een spel van me geleend en toen is de cd doorgebroken.... had z'n vader gedaan zei ie... ehm.. juist.. nog iets voor teruggehad? Dus niet he :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

IDD ik doe het nu echt niet meer, het uitlenen.
ik wordt er schijtziek van.
en het is mijn eigen schuld ik weet het, ik had gewoon moeten onthouden wie hem heeft.
ach...niks meer aan te doen, ik ga wel weer q2-en :-)

Verwijderd

Topicstarter
hahahahaha

heb gelukkig niet dat soort vrienden.
ps. gecondoleerd

vraag me trouwens wel af wat id software dan heeft gedaan
met Q3A dat het nu opeens niet meer loopt met illegale copieen.

eerst checken ze , daarna heel lang niet meer , en nu opeens weer wel ? strange !.

Verwijderd

Ik leen alleen cd's uit aan vrienden die ik kan vertrouwen, niet aan een vage kameraad die je maar eens per maand spreekt of zo..

Ik heb in het verleden te vaak meegemaakt dat ik steeds om m'n uitgeleende spul moest vragen, hebben die lui geen fatsoen of zo :? :(

Verwijderd

hey maareh.... is het echt zo dat je nu op geen 1 server meer komt met een kopietje??

Verwijderd

waarom kenne sommige lamers dan nog wel met een ilegale versie online gamen. Is het probleem zeker weten opgelost als ik het spel koop¿¿??

Verwijderd

als je het spel koopt is dat in ieder gevalniet voor niks.
je kan de servers op met jou key, en je steunt ID software financieel zodat ze quake 4 kunnen gaan bouwen :-)

Verwijderd

Alleen maakt ID niet Q4. :) Dat doet een ander bedrijf. Maar het is altijd goed om games te kopen, sterker nog, koop gewoon altijd je games...

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11 10:07

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Volgens mij is de oorzaak hetzelfde als met CS. Met de nieuwe update voor CS heb je automatisch ook de nieuwe update 1.108 voor HL nodig. Wanneer je dan op een server zit met een key die iemand anders ook al heeft, kun je het schudden >:)

Verwijderd

Topicstarter
Heren !!!

Probleem opgelost.

Ben naar de Bibiotheek gegaan en quake gehuurt (5,-)
heb de illegale versie op mijn pc laten staan en alleen
de orginele serienummer ingevul.
boeeeeeeeeeeeeeeeeem lopen.

3 vrienden gebeld en het serienummer gegeven,
boeeeeeeeeeeeem lopen.

ik speelde server en ze logte alle 3 bij mij in met hetzelfde nieuwe cd-key nummer (deden we vroeger ook al met illegaal cd-key nummer) boeeeeeeeeeeeeeeeem lopen

PS. we hebben versie 1.30 eraf gehaald en 1.29f weer geinstallerd. 1.30 gaf alleen maar problemen.

met vriendelijke groet.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:03 schreef chipieboy het volgende:
..
boeeeeeeeeeeeeeeeeem lopen.
dus ;)
:?

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:08 schreef DarKHunteR het volgende:

[..]

dus ;)
:?
Dus chipy is een lame ass warez gassie.. :r

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:46 schreef Aspi het volgende:

[..]

Dus chipy is een lame ass warez gassie.. :r
er zijn hier errug veel gasten die beweren dat ze nooit illegale software gebruiken.
ik betwijfel of mensen zoals jij helemaal niks illegaal hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/sad/conf.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 oktober 2001 12:05 schreef UnDnYaBLe het volgende:

[..]

er zijn hier errug veel gasten die beweren dat ze nooit illegale software gebruiken.
ik betwijfel of mensen zoals jij helemaal niks illegaal hebben.
[afbeelding]
En deze mensen zijn meestal het ergst

Verwijderd

Nee daar gaat het hier ff niet om
het gaat er hier om dat iemand loopt te huilen dat zijn spel niet meer werkt. NEE GEK HE..je hebt m niet gekocht
ik vind het heel goed dat ze die codes er op doen. Ik vind als je een spel wil spelen moet je er voor betalen. Vooral online
als iedereen zou betalen, dan zouden alle spellen 50% goedkoper kunnen zijn. Maarjah. ik koop ze ook niet want dan zie ik een spel liggen in de winkel en tegelijk staan op een ftp. Hmmz welke neem je ;)
maar ik ga niet lopen huilen als ik dan niet online kan gamen.
zo...

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 15:15 schreef DarKHunteR het volgende:
Nee daar gaat het hier ff niet om
het gaat er hier om dat iemand loopt te huilen dat zijn spel niet meer werkt. NEE GEK HE..je hebt m niet gekocht
ik vind het heel goed dat ze die codes er op doen. Ik vind als je een spel wil spelen moet je er voor betalen. Vooral online
als iedereen zou betalen, dan zouden alle spellen 50% goedkoper kunnen zijn. Maarjah. ik koop ze ook niet want dan zie ik een spel liggen in de winkel en tegelijk staan op een ftp. Hmmz welke neem je ;)
maar ik ga niet lopen huilen als ik dan niet online kan gamen.
zo...
weet je dat zeker? cd's waren al 30 a 40 gulden voor dat er uberhaupt gekopieerd kon worden

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 15:25 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

weet je dat zeker? cd's waren al 30 a 40 gulden voor dat er uberhaupt gekopieerd kon worden
ja, maar nu zijn ze 45,-

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Hij is leem, omdat hij zeit over een spel wat hij niet eens heeft... ik heb ook alleen maar illegale spellen, maar ik ga niet zeuren over een cdkey die niet goed is

JA DUH!

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 16:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hij is leem, omdat hij zeit over een spel wat hij niet eens heeft... ik heb ook alleen maar illegale spellen, maar ik ga niet zeuren over een cdkey die niet goed is

JA DUH!
Behalve als je al 2 jaar online quaked en ineens de melding krijgt dat je cdkey niet meer doet. Zelfs jij zou dan gaan zeuren. :'(

Verwijderd

Sjezus wat een schijnheilige onzin lopen al die "Ik koop mijn games in winkel" gasten hier te verkopen... ik geloof er geen reet van hahaha >:)

Trouwens met mijn kopie met 1.30 piontrelease patch kom ik nog elke server op, dus daar kan het niet aan liggen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 26 oktober 2001 15:53 schreef DarKHunteR het volgende:

[..]

ja, maar nu zijn ze 45,-
dat heet inflatie en is heus niet omdat er nu zoveel gekopieerd wordt

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zaterdag 27 oktober 2001 03:41 schreef flight_643 het volgende:
Sjezus wat een schijnheilige onzin lopen al die "Ik koop mijn games in winkel" gasten hier te verkopen... ik geloof er geen reet van hahaha >:)

Trouwens met mijn kopie met 1.30 piontrelease patch kom ik nog elke server op, dus daar kan het niet aan liggen.
het komt denk ik gewoon door gegenereerde cd keys en niet door verkochte cd keys...

oftewel, een originele cdkey in je handen zien te krijgen, het blijkt namelijk dat dubbele niet erg worden afgestraft zo te zien :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 16:22 schreef JeanLucPicard het volgende:

JA DUH!
En deze opmerking vind ik pas echt... 'leem'
Je kopieert wel spellen, maar de cdkey vragen gaat je te ver??? :?

inderdaad JA DUH!

• Gormandize
  • Laatst online: 10-11 16:27
Dat je illegale software gebruikt kan ik nog wel begrijpen.
Maar dat je gaat zitten zeiken als het dan niet werkt...
Dalijk ga je nog mailen naar support@id.com

jzs.
Pagina: 1