Iemand dance games fan?

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vroeg ik me even af...heb pas geleden voor m'n playstation zo'n dansmat aangeschaft en het is wel geinig (heb alleen jungle book en een geimporteerde versie van Dance dance revolution 3rd mix (wat helaas op een pal psx te langzaam loopt)...kan er nog niets van, maar vroeg me af wat er qua europese software uit is voor die mat...so anyone else into this?

Verwijderd

nee niet echt

Verwijderd

Drummania,
Keyboard mania
Guitar Freaks

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
laatst gedaan bij een vriend van me! Errug melig wordt je er wel van :D

Verwijderd

Supercool man, jointje erbij en je vermaakt je kostelijk :P

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Heb 1x in Spanje zo'n dance arcade machine gezien (Dance Dance Revolution denk ik), maar hier in NL nog nooit.

Overigens wil ik wel ooit eens een Mosh Mosh Revolution machine zien >:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 26 oktober 2001 08:40 schreef Acolyte57 het volgende:
Heb 1x in Spanje zo'n dance arcade machine gezien (Dance Dance Revolution denk ik), maar hier in NL nog nooit.

Overigens wil ik wel ooit eens een Mosh Mosh Revolution machine zien >:)
Ph43r my l4ck of b33r >:)

DDR is goed voor je conditie :)

eigenlijk zouden ze voor de dreamcast ook zo'n ding voor chu chu rocket moeten maken veel practischer dan met de controller

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ph43r my l4ck of b33r >:)
squ34k!

• Walkman
  • Niet online
Dance dance revolution is wel voor uit en het schijnt dat er ook controllers voor zijn...heb ze echter nooit ergens gezien...dus zal wel import zijn....

Chu chu rocket met zo'n mat zou zeker een hele goede workout zijn :) ...dat spel is snel....

Verwijderd

Dat gaat me nu echt veel te ver, als je voor je tv/monitor staat te "dansen" en het actually ook nog leuk vindt...

Als je dan zonodig wat aan je conditie wil doen, schaf je dan een hometrainer aan ofzo... :?

Kun je niet een filmpje maken waarop je dat aan het doen bent? Hebben we hier tenminste iets te lachen. >:)

• Walkman
  • Niet online
Je moet dan een keer jungle book groove party spelen op psx...zit een filmpje bij van hoe het moet...is wel lachen...

Maarreh....het is grappig om het met een paar mensen te spelen...beetje uitlachen enzo is always fun ;)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 26 oktober 2001 10:49 schreef Walkman het volgende:
Dance dance revolution is wel voor uit en het schijnt dat er ook controllers voor zijn...heb ze echter nooit ergens gezien...dus zal wel import zijn....

Chu chu rocket met zo'n mat zou zeker een hele goede workout zijn :) ...dat spel is snel....
alleen het geluid van chu chu rocket is super irritant :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1