Toon posts:

ouders lappen geintje

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Het volgende gebeurt me nu net ff; EINDELIJK (ja, dat schreeuw ik uit) is er ook hier ADSL mogelijk. Op zich een zeer heugelijk feit. Ik dus direct aangevraagd. Aangezien wij ISDN hebben het doehetzelf pakket aangevraagd met ISDN modem. Nu vertelt mijn vaderlief gisterenavond eventjes dat nu ik toch adsl neem de isdnlijn eruit gaat... Zit ik dus ff mooi in mijn maag met een verschrikkelijk dure isdnmodem waar ik (volgens mij) niets meer mee kan. Of vergis ik me hierin?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
Da's niet zo handig inderdaad...

Als je ADSL over analoog wilt moet je nl. eerst je lijn om laten zetten, wachten tot je de eerste rekening voor de analoge lijn hebt gehad en daarna kun je pas ADSL aanvragen.

Overigens schelen een analoog en ISDN telefoonabonnement tegenwoordig niet zoveel meer met elkaar (ergens tussen de 15 en 20 gulden per maand meen ik).

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt, heb inmiddels mijn ouders weten over te halen om ISDN te behouden. Probleem de wereld uit, thanks voor de reactie.

Einde topic :)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

einde topic?

Ik zou je toch willen adviseren om over te gaan naar analoog aangezien adsl over een analoge lijn beter schijnt te werken (sneller) dan over isdn. Daarnaast bespaar je in een jaar tijd ook een flink bedrag voor de maandelijkse kosten...

I'm not as think as you stoned I am

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Klopt...analoog gaat t beter(raar maar waar...... leve de kpn), en waarom zou je ook niet analoog gaan.....dan verdient dat ding zichzelf terug

iRacing Profiel

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Neem snel contact op met KPN, hier gaan ze vast niet moeilijk over doen.

Systeem

Verwijderd

Wat een onzin heb het al meer als een jaar op mijn ISDN lijntje en nooit problemen gehad en de snelheid is ook goed

Verwijderd

Topicstarter
Whow, hoor ik ff wat nieuwe zaken. Mooi dat ik straks nog eens aan de babbel ga met vaders en eens ga bellen met de KPN. Probleempje is wel dat KPN inmiddels zover is dat de order verwerkt is en ze, zoals het op de site van XS4all staat, bezig zijn met het geschikt maken van de telefoonlijn.

Analoog dus beter want het is sneller/stabieler (doorhalen wat niet van toepassing is)?

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 13:28 schreef Mauritz het volgende:
Oke, bedankt, heb inmiddels mijn ouders weten over te halen om ISDN te behouden. Probleem de wereld uit, thanks voor de reactie.

Einde topic :)
heb je dat in 3 uur voor elkaar gekregen? >:)

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 18:25 schreef Mauritz het volgende:
Whow, hoor ik ff wat nieuwe zaken. Mooi dat ik straks nog eens aan de babbel ga met vaders en eens ga bellen met de KPN. Probleempje is wel dat KPN inmiddels zover is dat de order verwerkt is en ze, zoals het op de site van XS4all staat, bezig zijn met het geschikt maken van de telefoonlijn.

Analoog dus beter want het is sneller/stabieler (doorhalen wat niet van toepassing is)?
Analoog/ISDN maakt geen verschil wat betreft snelheid of stabiliteit. Het blijft over de zelfde koperader gaan.
Bij ISDN wordt de lijn voor de Network Terminator NT1 gesplitst.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 25 oktober 2001 15:53 schreef WooK het volgende:
einde topic?

Ik zou je toch willen adviseren om over te gaan naar analoog aangezien adsl over een analoge lijn beter schijnt te werken (sneller) dan over isdn. Daarnaast bespaar je in een jaar tijd ook een flink bedrag voor de maandelijkse kosten...
sneller?? wanneer??

iStockphoto

Pagina: 1