Ja je weet het niet
Kijk op technet daar staan wel aardig wat whitepapers
Maar een ontwerp is zowat nooit algemeen te omschrijven, is altijd erg afhankelijk van het bestaande netwerk e.d.
Maar een ontwerp is zowat nooit algemeen te omschrijven, is altijd erg afhankelijk van het bestaande netwerk e.d.
Need more input 
Maar wilde je gaan upgraden ?? Of komt er een nieuwe bak naast ?
Maar wilde je gaan upgraden ?? Of komt er een nieuwe bak naast ?
There is no art to find the minds construction in the face
heb gewoon een duwtje in de rug nodig
Als ik een voorbeeld heb kan ik zo me huidige situatie er in gooien kan alleen nooit zelf beginnen
Ja je weet het niet
Ga je ook Active Directory gebruiken?
MSX 2 rulez more
Ja active directory gaat zeker gebruikt worden samen met dns enz de hele mikmak
Ja je weet het niet
Verwijderd
Goed, ga dan eerst maar eens heeeeeeeeel erg goed nadenken over hoe jij je Active Directory wil gaan indelen, alvorens je ook maar iets verder gaat doen.
Tot over een week of wat!
Tot over een week of wat!
Inderdaad, dan zou ik eerst maar eens een boek over dat onderwerp gaan lezen.Op donderdag 25 oktober 2001 10:47 schreef Snuffie het volgende:
Goed, ga dan eerst maar eens heeeeeeeeel erg goed nadenken over hoe jij je Active Directory wil gaan indelen, alvorens je ook maar iets verder gaat doen.
MSX 2 rulez more
Even siriues is er niemand die wat docu heeft liggen
Ik heb nu 2 weken met 2000 lopen pielen en ik weet nu ongeveer wel hope alles in elkaar steekt. Me server heeft nu active directory dns een domein en vpn.
Ik heb nu 2 weken met 2000 lopen pielen en ik weet nu ongeveer wel hope alles in elkaar steekt. Me server heeft nu active directory dns een domein en vpn.
Ja je weet het niet
I seem to miss the issue, als je server loopt, dan migreer je je nt4 toch, voormekaar 
En over een ontwerp: maak een begin met de logische structuur, de indeling van je Active Directory, eventuele fysieke structuur, dat soort dingen, migratie plan> eerst 1 laptop en nt4 werkstation migreren, zodra dat eenmaal goed loopt, de rest in stappen laten volgen, zoiets?
En over een ontwerp: maak een begin met de logische structuur, de indeling van je Active Directory, eventuele fysieke structuur, dat soort dingen, migratie plan> eerst 1 laptop en nt4 werkstation migreren, zodra dat eenmaal goed loopt, de rest in stappen laten volgen, zoiets?
Zoiets ja wil gewoon graag zien wat een ander heeft gedocumenteert over dit onderwerp. Het bouwen is geen probleem alleen het opschrijven vindt ik klote ( sorry voor het woord
)
Er is toch wel iemand die dit eerder gedaan heeft en er documenatie over geschreven heeft. Wil gewoon graag zien hoe ze dat gedaan hebben.
Er is toch wel iemand die dit eerder gedaan heeft en er documenatie over geschreven heeft. Wil gewoon graag zien hoe ze dat gedaan hebben.
Ja je weet het niet
Niemand een idee????????
Ja je weet het niet
intrassant helemaal niemand????/ Die kan helpen
Ja je weet het niet
Verwijderd
koop een beetje moderne pc.
Pleur d'r een beetje meer geheugen in (512++)
Installeer dan eens win2k server.
Pak dan een van die laptops (of bestaande pc),
en controleer of alles goed gaat.
Dan plan je een weekend, COPIEER je alle data van NT4 naar
win2k. Stel alle pc's in op je w2k omgeving, en
zet je NT4 machien uit.
Ga de rest van het weekend lekker lopen pielen, spelen
en testen.
Afhankelijk van je bevindingen zet je zondagavond alles terug (op de pc's en laptops). Of je laat het staan zoals het is. Als je alles laat staan, ga je rustig in het volgende weekend je nt4 bak omgooien naar w2k, en ben je klaar.
Als het niet bevalt, ga je het weekend erop weer lekker spelen. (of je huurt een bedrijf, en laat die alles voor je doen...)
Pleur d'r een beetje meer geheugen in (512++)
Installeer dan eens win2k server.
Pak dan een van die laptops (of bestaande pc),
en controleer of alles goed gaat.
Dan plan je een weekend, COPIEER je alle data van NT4 naar
win2k. Stel alle pc's in op je w2k omgeving, en
zet je NT4 machien uit.
Ga de rest van het weekend lekker lopen pielen, spelen
en testen.
Afhankelijk van je bevindingen zet je zondagavond alles terug (op de pc's en laptops). Of je laat het staan zoals het is. Als je alles laat staan, ga je rustig in het volgende weekend je nt4 bak omgooien naar w2k, en ben je klaar.
Als het niet bevalt, ga je het weekend erop weer lekker spelen. (of je huurt een bedrijf, en laat die alles voor je doen...)
Pagina: 1