Toon posts:

Stuurcodes HP 4050 TN

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik helemaal in het goede forum zit maar ok, anders wordt ie wel verplaatst :)

Ik moet in een DOSpakket (King) voor een HP 4050TN verschillende papierladekeuzes aangeven.

Het bedrijf doet de administratie voor 2 bedrijven. Uit lade 1 komen de facturen voor Bedrijf 1 en voor lade 2 de facturen voor bedrijf 2...

Weet iemand waar ik stuurcodes kan vinden voor deze printer om deze in King te laten werken? Ik heb op HP gezocht maar het enige wat ik kon vinden is hoe ik kan printen vanuit dospakketten. Nou, dat lukt wel :) nooit een probleem geweest eigenlijk...

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:20
Via het pakket zelf kan je het regelen (of niet.)

Wat ook kan is meerdere printers op een server aanmaken, en in de properties van die printers de juiste bak aangeven.
Krijg je dus 2 of 3 verschillende printers die wel naar dezelfde printer printen.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
volgens mij moet je dan pcl codes meesturen, die staan wel ergens op de HP site. Maar je dos-pakketje moet dan natuurlijk wel pcl codes kunnen versturen :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Voor DOS-aansturing bestaan PJL-codes, met een J dus. Zie de support-site van HP voor een overzicht hiervan.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Blue Thunder... als het goed is gaat dat bedrijf binnenkort over naar King voor windows, ook wel versie 5. Als het tenminste de versie M betreft. L en XL zijn nog in ontwikkeling.

Maar ik zal het je even vertellen. Ik had hetzelfde met de toenmalige dosversie. Ik moest een HP Laserjet aansturen. Dus ik eventjes bellen met de helpdesk van Quadrant. En wat schetste mijn verbazig... Ze hadden de stuurcodes ook nog!!

Ik zou zeggen bel hun eventjes!!! Je moet wel je seriecode bij de hand hebben. Oh, ja, het is trouwens echt een superhelpdesk, alle problemen waar wij ooit tegen aan gelopen zijn gegarandeert opgelost binnen 1 a 2 dagen. Echt een tien voor hun helpdesk!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 13:56 schreef nicoprevoo het volgende:
Blue Thunder... als het goed is gaat dat bedrijf binnenkort over naar King voor windows, ook wel versie 5. Als het tenminste de versie M betreft. L en XL zijn nog in ontwikkeling.

Maar ik zal het je even vertellen. Ik had hetzelfde met de toenmalige dosversie. Ik moest een HP Laserjet aansturen. Dus ik eventjes bellen met de helpdesk van Quadrant. En wat schetste mijn verbazig... Ze hadden de stuurcodes ook nog!!

Ik zou zeggen bel hun eventjes!!! Je moet wel je seriecode bij de hand hebben. Oh, ja, het is trouwens echt een superhelpdesk, alle problemen waar wij ooit tegen aan gelopen zijn gegarandeert opgelost binnen 1 a 2 dagen. Echt een tien voor hun helpdesk!!!
Voorlopig gaan ze nog niet over omdat ze XL gebruiken enzo. Maar ik zal eens een telefoontje wagen naar quadrant... Ik weet alleen niet zeker of ze daar hun telnr hebben.. Heb jij die toevallig voor me?

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 14:15 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Voorlopig gaan ze nog niet over omdat ze XL gebruiken enzo. Maar ik zal eens een telefoontje wagen naar quadrant... Ik weet alleen niet zeker of ze daar hun telnr hebben.. Heb jij die toevallig voor me?
Eventjes van hun website geplukt:

Quadrant Helpdesk (voor houders van een Service-ABonnement)
Telefoon (010) 458 12 22

Succes ermee!!!

Verwijderd

Topicstarter
Yes, Rock! Ik ga het ff proberen

thnx

Verwijderd

Topicstarter
K, beetje later gereageerd dan nodig, maar alsnog: Ik heb quadrant gebeld en uiteraard hadden ze van de 4050 geen stuurcodes... Of hij had er geen zin in :)

Dus hp maar weer eens gebeld en van hun de stuurcodes gekregen. (na wat omwegen, maar ja, dat is HP)

Dus nu werkt et

Thnx nicoprevoo

Verwijderd

Graag gedaan hoor...

Vreemd trouwens dat zij er geen stuurcodes van hadden. Maar mooi dat je ze via HP hebt gekregen kerel!!!
Pagina: 1