Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort

Pagina: 1
Acties:

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:55
Hallo,

ik ben aan een nieuwe foon toe, en zag dat Telfort wel (voor mij) aantrekkelijke abbo's aanbiedt. Alleen vroeg ik me nu ff af hoe het zit met de dekking en of je nog steeds op Libertel kan overschakelen.

Iemand?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 21:26
Awel, volgens Telfort zelf:

http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=59
Telfort's GSM netwerk landelijk dekkend

De overeenkomst met Libertel wordt gefaseerd opgezegd. Dit betekent voor u als klant, dat in de gebieden waar u nu ook soms via Libertel belt (waar de naam Libertel op uw scherm verschijnt), u voortaan alleen via Telfort kunt bellen.
http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=2318
Hoe lang duurt het proces?
Het grootste deel van Nederland is al overgeschakeld. Dit is goed verlopen. De meeste klanten ondervinden geen enkele hinder. Voor klanten die tijdelijk problemen ondervinden verwachten we dat deze zeer beperkt en van zeer korte duur zijn. Voor informatie over uw specifieke situatie kunt u contact opnemen met de klantenservice van Telfort. Het telefoonnummer is: 0800-444 44 44 voor klanten met een abonnement en 0900-333 33 33 voor prepaid klanten.
Ik heb zelf momenteel ook Telfort en in die gebieden waar ik kom heb ik in principe altijd dekking, is het niet van Telfort, dan is het wel van Libertel. Ja, hij schakelt (in mijn buurt althans: Eindhoven e.o.) nog regelmatig over op het Libertel netwerk.

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Bij mij schakelt ie dus niet meer over (regio denbosch) en waar ik werk (regio Ede) heb ik geregeld slecht bereik sinds ik niet meer op Libertel kan.

Wat heel erg stom is ik heb een prepay en een abbo. de Prepay kan op Libertel en de Abbo niet. Dit is heel erg irri.

Wat verder wel stom is van Telfort is dat ze alleen op
i-net melden dat de roaming gestopt wordt en dat je anders maar gewoon pech hebt gehad. Wat is nou de moeite om ff een sms-je te sturen aan de nummers die ze afsluiten voor libertel. Maar ja dat schijnt te moeilijk te zijn voor ze.
Maar daar ging het hier niet over.

Ik ben persoonlijk niet te spreken over telfort. Maar iedereen moet zijn eigen keuzes maken.

Verwijderd

Ik zit hiero in den bosch en omstreken, altijd bereik, en telfort is ook zeer voordelig. over dat bekend maken van de samenwerking met libertel heb ik netjes een brief gehad van telfort.

Verwijderd

hij schakelt idd nog vaker over op libtel.. eigenlijk zou het allang gestopt zijn :+

Verwijderd

Ben supertevreden over Telfort, en bij mij schakelt hij ook nog af en toe over, meer kan ik er ook niet over kwijt :)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Ik ook met telfort Q kan ik lekker smsen voor maar 25 ct per minuut! *D
Pre paid dan he!

En vanaf 4 uur 's middags al in de dal bellen! *D

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 14:53 schreef Binnetie het volgende:
Pre paid dan he!

En vanaf 4 uur 's middags al in de dal bellen! *D
das wel makkelijk alleen t bereik is minder ;(

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 14:53 schreef Binnetie het volgende:
Per MINUUT? Hmmz, dan moet je wel snelle vingers hebben zeg :o

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:55
Lol :)

In ieder geval bedankt voor de reacties, nogal wisselend merk ik :?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Nogal wisselend ? Overal supergoed dacht ik zo.
Pagina: 1