Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-08 18:42
Hey... Ik heb een voodoo 3 3000 (inc. tv-out dus). Ik heb nu 3dfx tools waarmee ik dus die TV-out kan activeren.. maar dan gaan me beeldscherm elke keer uit.. Hiervoor in winME had ik dat niet. Hij werkt dus wel maar dan werkt het beeld alleen nog op de TV. En aangezien er een muur tussen zien kan ik dus ook niet op de TV zien wat ik doe... In winME had ik er ook een optie bijzitten of ik het beeldscherm uit wilde of niet... Dat is bij deze 3dfx tools ook niet.

Is er een ander tv-out proggie wat op deze computer werkt (zie ook sig) Of heeft iemand een werkende 3dfx tools voor winXP waar dat wel kan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
niemand die hier iets over / van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1. ik wist niet eens dat er een voodoo tv uit versie was :)..wil ik ook voor mn v5
2. ik wist ook niet dat er verschillen waren tussen de 3dfxtools, maar ik zou de gewone w2k eens proberen uitgaande dat je nu met `andere` bezig bent?

op www.voodoofiles.com staat meer info over 3dfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
Uhh.. dat is het probleem.. Ik heb dus al de XP drivers... Het probleem is dus dat daar een "verouderde" 3dfx tools bij zit...

Zijn die tools los te downloaden? Of zitten die altijd bij de drivers? En.. Als ze bij die drivers zitten.. welke moet ik dan in vredes naam hebben die dus ook in XP werken?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
gewoon de oude driverset pakken en de nieuwe tools er over heen zetten..succes...probeer het anders ook eens op www.ntcompatible.com