Gisteren een Philips Toucam Pro gekocht. Gaaf ding, maakt best mooie plaatjes. Er wordt gezegd dat dat ding stilstaande beelden kan maken met een max. resolutie van 1280x960. Tenminste het staat op de Philips site en op de doos. In mijn ogen is dat bullshit, want het is gewoon 640x480 opgeblazen. Je ziet dan gewoon de pixels!

Doe ik misschien iets verkeerd of is dit gewoon een smerig verkooppraatje? Volksverlakkerij dus.
Let wel ik gebruik dat ding onder winXP. Ik heb dus de drivers via een soort van improvisatie moeten installeren, omdat de drivers officieel XP nog niet ondersteunen.
Heeft iemand anders dezelfde ervaring met de resoluties?
Kan iemand wat plaatjes hier posten, zodat ik kan vergelijken? (In plaatjes topics over deze webcam staan ipv plaatjes aleen rode kruisjes, dus begin ajb niet over utfs enzo.)
Wat filmpjes betreft ben ik dik tevreden: 60 fps! En mooie scherpe beelden bij lager aantal fps.
Detail: ik heb de camera nog niet bij daglicht gebruikt!
Doe ik misschien iets verkeerd of is dit gewoon een smerig verkooppraatje? Volksverlakkerij dus.
Let wel ik gebruik dat ding onder winXP. Ik heb dus de drivers via een soort van improvisatie moeten installeren, omdat de drivers officieel XP nog niet ondersteunen.
Heeft iemand anders dezelfde ervaring met de resoluties?
Kan iemand wat plaatjes hier posten, zodat ik kan vergelijken? (In plaatjes topics over deze webcam staan ipv plaatjes aleen rode kruisjes, dus begin ajb niet over utfs enzo.)
Wat filmpjes betreft ben ik dik tevreden: 60 fps! En mooie scherpe beelden bij lager aantal fps.
Detail: ik heb de camera nog niet bij daglicht gebruikt!