Toon posts:

Wingate 4.4.2 met WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem;

Ik heb altijd mijn server met win2000 gedraait. Nu ben ik overgestapt naar winXP en ik ben niet ontevreden maar als serverproggie had en heb ik Wingate. Mede omdat daar een ENS (firewall) in zit die echt ideaal is. *D Je kunt een graad instellen bijv: medium en dan kan je zelf per port en protocol regels aanpassen. Perfect.

Nu is et probleem dat et niet meer meegeinstalleert wordt of niet meer geladen met opstarten. :( Zijn er mensen met dit zelfde probleem. En het liefst: zijn er mensen die dit hebben opgelost of een oplossing weten.
En plz geen flauwe opmerkingen van lekker WinXP eraf. Want die ken ik al. Maar bruikbare tips zijn zeker welkom.

Thnx,
Mick

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ik heb zelf internet sharing ingesteld van winXP. Hier zit ook een firewall in. Maar daar heb ik geen ervaring mee dus daar moet je zelf even naar kijken. Maar bij mij werkt dat dus het beste. Ik heb sygate 4.1 en 4.2 gehad, winroute en nog een paar programma's maar dit is de enige die bij mij echt werkt. Ik zou niet de wizard van XP gebruiken want daarna werkte mijn internet dus niet meer maar het is heel makkelijk in te stellen bij de eigenschappen van je inbelverbinding (of kabel dan zijn het de eigenschappen van je 2de LAN). Hij verandert het ip adres dan wel in 168.nog wat maar dit kan je gewoon terug veranderen. Je kan dit altijd proberen en als het na een uurtje niet werkt een ander programma proberen. Duurde bij mij niet veel langer als 10 minuten tot het werkend was.

edit:
domme typo

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3