Toon posts:

[nick] vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje eigenlijks. Ik heb een _ in mijn nick genomen omdat ik ervan uit ging dat er geen spaties in nicks konden worden weergegeven. Aangezien ik verder toch de enige fallen angel ben op GoT en ook nooit van icoon verander zou het dan misschien mogelijk zijn om van mij _ een spatie te maken offeuh???

P.s
Mijn volste begrip als et antwoord nee is trouwens.

Verwijderd

Het kan wel, maar het wordt in principe niet gedaan. :)

Uit de FAQ:
Als GoT database-driven is kunen jullie vast wel snel & simpel mijn username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 02:53 schreef HlpDsK het volgende:
Het kan wel, maar het wordt in principe niet gedaan. :)

Uit de FAQ:
[..]
Het was ook niet de vraag of het technisch kon zeg maar :) Dat wist ik wel ;) maar ok, ik zal mijn leven slijten als zijnde Fallen_Angel :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 25 oktober 2001 02:54 schreef Fallen_angel het volgende:

[..]

Het was ook niet de vraag of het technisch kon zeg maar :) Dat wist ik wel ;) maar ok, ik zal mijn leven slijten als zijnde Fallen_Angel :P
succes ;)

(en nee, nou niet aankomen dat dat bj floris ooit wel gebeurd is :z). :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 02:55 schreef JvS het volgende:

[..]

succes ;)

(en nee, nou niet aankomen dat dat bj floris ooit wel gebeurd is :z). :o
Ik denk "daar begin ik mooi niet over" :+

Verwijderd

Topicstarter
Naah, boeit me niet dat et bij een ander is gebeurt... Waarom weet ik eigenlijk nieteens meer maar als je me een beetje volgt (qua posts) weet je dat ik geen zeikerdje ben :D Alleen toen ik die HK ban had, toen was ik wel ff flink aan de zeik :P
Pagina: 1