Even een verschrikkelijke rookie vraag (ervaring < 4 dagen). In een pagina met verschillende frames wil ik in één van de frames een datatabel laden. De datatabel wordt regelmatig 'geupdate' (in excel) en opgeslagen in 14 verschillende sorteervolgordes en html formaat. Aangezien ik liever niet na elke update alle 14 datatabellen handmatig wil opmaken (achtergrondkleur, scrollbar kleuren, tabel centeren) probeer ik nu al geruime tijd een oplossing te vinden in de vorm van het toepassen van een stylesheet op het frame waarin de tabel geladen wordt. Elke poging loopt echter op niets uit. Ook heb ik het net afgeschuimd en in forums gezocht op zoekwoorden als 'frame' en 'stylesheet'. In de thread: [topic=32210/1/25] las ik dat het wel mogelijk is maar er stond niet bij hoe. Is het inderdaad mogelijk of is er misschien zelfs een oplossing die nog veel eenvoudiger is?
Oh ja, nog even dit. Excel XP bewaard helaas niet de in het html bestand aangebrachte opmaak veranderingen zodat de mogelijkheid helaas vervalt om in de 'moeder tabel' de gewenste opmaak aan te brengen, deze in te lezen in excel, te updaten, en vervolgens op te slaan in 14 verschillende sorteervolgordes met juiste opmaak. Ook beschikt DW4 niet over de vereiste sorteerfuncties zodat het niet mogelijk is om met behoud van opmaak de 'moeder tabel' aan te passen en op te slaan in de verschillende sorteermogelijkheden.
Oh ja, nog even dit. Excel XP bewaard helaas niet de in het html bestand aangebrachte opmaak veranderingen zodat de mogelijkheid helaas vervalt om in de 'moeder tabel' de gewenste opmaak aan te brengen, deze in te lezen in excel, te updaten, en vervolgens op te slaan in 14 verschillende sorteervolgordes met juiste opmaak. Ook beschikt DW4 niet over de vereiste sorteerfuncties zodat het niet mogelijk is om met behoud van opmaak de 'moeder tabel' aan te passen en op te slaan in de verschillende sorteermogelijkheden.