Wie kan mij helpen om OpenBsd als webserver te installeren, of heeft interesse om het voor mij te doen? Uiteraard staat hier een vergoeding tegenover...
Verwijderd
Net nog: [topic=301097]?Zillion: Wie kan mij helpen om OpenBsd als webserver te installeren ...
Ik kan je wel helpen met een FreeBSD install.
Maar als je liever zelf ervaring op wilt doen begin dan met redhat => engarde linux etc...
freeBSD kom je zelf ook wel uit denk ik.
standaard install procedure.
Ik heb wel een handleiding liggen om van freeBSD een firewall te maken. Als je deze gedeeltelijk volgt (met gezond verstand) en vervolgens apache / mail / php etc. installeerd/configureerd dan heb je het zo voor elkaar !.
mail anders maar dan zien we wel ff.
Maar als je liever zelf ervaring op wilt doen begin dan met redhat => engarde linux etc...
freeBSD kom je zelf ook wel uit denk ik.
standaard install procedure.
Ik heb wel een handleiding liggen om van freeBSD een firewall te maken. Als je deze gedeeltelijk volgt (met gezond verstand) en vervolgens apache / mail / php etc. installeerd/configureerd dan heb je het zo voor elkaar !.
mail anders maar dan zien we wel ff.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Lees de FAQ van OpenBSD. De webserver zit er standaard in > alleen ff aan zetten in de rc.conf.
Als je php erbij wilt gebruiken is het wat meer moeite, maar ook dat werkt vrij snel (php4 zit in de ports).
Als je php erbij wilt gebruiken is het wat meer moeite, maar ook dat werkt vrij snel (php4 zit in de ports).
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Jawel, want je vraagt wie het wilt doen tegen vergoeding. Dat heet personeel. Punt.Op donderdag 25 oktober 2001 02:09 schreef Zillion het volgende:
Nee, geen personeel gezocht nee, en ja ik had de FAQ al eens gelezen....
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Mithalph, als jij het gratis wilt doen mag dat ook hoor. Heb ik geen probelemen mee.....misschien dat jij een beetje hol bent, maar voor iemand die mij helpt wil ik best iets terugdoen.....
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je op een of andere manier toch om personeel vraagt, zoals Arien al aangaf. Maarja, lama hangen...Op donderdag 25 oktober 2001 10:53 schreef Zillion het volgende:
Mithalph, als jij het gratis wilt doen mag dat ook hoor. Heb ik geen probelemen mee.....misschien dat jij een beetje hol bent, maar voor iemand die mij helpt wil ik best iets terugdoen.....
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
[reclame]Tuurlijk, zie www.jdimedia.nl[/reclame]Wie kan mij helpen om OpenBsd als webserver te installeren, of heeft interesse om het voor mij te doen? Uiteraard staat hier een vergoeding tegenover...
Pagina: 1