ICQ boeketje, of op zijn minst 2 bloempjes.

Pagina: 1
Acties:

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38
Wist niet hoe de topictitel pakkender te maken, maar even een verzoekje om ergens over na te denken.

Ik, meerdere mensen hebben 2 ICQ nummers, eentje op de Privé computer en ééntje op die van de zaak, is het mogelijk dat we op zijn minst twee ICQ nummers in ons profiel kunnen verwerken.

Eventueel met 2 bloempjes, of als het mogelijk is, het bloemetje te laten regaeren als 1 van de 2 online is.

Tis maar een vraagje :)

en haal a.u.b. die tikfoutjes uit het topictitel, het is al laat, sorry :)

Verwijderd

Misschien een idee om een linkje in je sig te zetten? Of een icq tag: [icq=120864379] bijv?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Op donderdag 25 oktober 2001 00:48 schreef HBM het volgende:
Wist niet hoe de topictitel pakkender te maken, maar even een verzoekje om ergens over na te denken.

Ik, meerdere mensen hebben 2 ICQ nummers, eentje op de Privé computer en ééntje op die van de zaak, is het mogelijk dat we op zijn minst twee ICQ nummers in ons profiel kunnen verwerken.

Eventueel met 2 bloempjes, of als het mogelijk is, het bloemetje te laten regaeren als 1 van de 2 online is.

Tis maar een vraagje :)

en haal a.u.b. die tikfoutjes uit het topictitel, het is al laat, sorry :)
Maar waarom gebruik je niet gewoon op twee plaatsen een en dezelfde icq-nummer??
Hoeft ook niet iedereen jou twee keer in zijn contact list te hebben.

specs

• OldButNotSoWise
Op donderdag 25 oktober 2001 00:53 schreef twopack het volgende:

[..]

Maar waarom gebruik je niet gewoon op twee plaatsen een en dezelfde icq-nummer??
Hoeft ook niet iedereen jou twee keer in zijn contact list te hebben.
Dat heeft zo zijn redenen :)
Maar de lijst op de zaak is zeg maar wat zakelijker dan die op mijn privé.
Daarnaast gebruikt Lief ook mijn computer als ik op mijn werk ben, denken mijn collega's hee HBM is online, laat ik hem ff een leuk plaatje opsturen, niet wetende dat Lief zit te surfen >:)

Heb tijdelijk dus maar ff ICQ eraf gegooid thuis.
Maar vind 2 nummers gewoon makkelijk, elke PC zijn eigen nummer., kunnen de mensen ook zien dat ik zakelijk online ben of privé, endan weten ze ook dat Lief erachter kan zitten.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-12 15:09

PanMan

Spun!

Of om gewoon 1 ICQ nr te nemen? :)
Waarom zou je er 2 hebben?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• OldButNotSoWise
Op donderdag 25 oktober 2001 01:03 schreef PanMan het volgende:
Of om gewoon 1 ICQ nr te nemen? :)
Waarom zou je er 2 hebben?
Zie 1 post boven je :)

Verwijderd

icq 2000, 1 nummer, en je zet thuis je zakenlijstje op ignore en op de zaak zet je je prive op ignore...

as simple as it is

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Maarre, heeft je "lief" dan geen eigen icq nr ofzo :?
Je kunt met 1 nr ook maar op 1 pc ingelogd staan, dus als jou nr op het werk ingelogd staat is het thuis onmogelijk.. ;)

Komt geen pic over dus.. (waddan? >:))

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is een request die je het beste kan doen op bugs.topix.nl.

Verder vind ik het vrij overbodig. Er zullen heel weinig mensen zijn die dat gaan gebruiken. Verder kan je gewoon je beide nummertjes + uitleg kwijt in je profile. Desnoods misbruik je je hobby's ervoor :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Afgrijselijke typo's uit topictitel verwijderd. >:)

Aannames zijn fataal.

• OldButNotSoWise
plaats het toch eventjes hier, onder XP schijn je makkelijk te kunnen switchen van user, zou ik dus 2x ICQ kunnen installeren onder de profile directory van mij en die van Lief, kan ik dan ook 2 ICQ nummers nemen en herkent ICQ ze dan ook (dit ivm met 2 ICQnummers op 1 IP adres)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 00:51 schreef Cheatah het volgende:
Misschien een idee om een linkje in je sig te zetten? Of een icq tag: [icq=120864379] bijv?
Die tag zou opzich een mooie optie zijn, maar zoiets moet geintergreerd worden in topix, en dat soort dingen laten nog wel eens op zich wachten zoals je misschien wel gemerkt hebt.

Daarvoor geld dat, zoals JvS al zei, mocht je het de moeite waard vinden, je het kan je het idee als feature request aanmelden bij Android.
Op donderdag 25 oktober 2001 22:46 schreef HBM het volgende:
plaats het toch eventjes hier, onder XP schijn je makkelijk te kunnen switchen van user, zou ik dus 2x ICQ kunnen installeren onder de profile directory van mij en die van Lief, kan ik dan ook 2 ICQ nummers nemen en herkent ICQ ze dan ook (dit ivm met 2 ICQnummers op 1 IP adres)
Er zijn volgends mij ook patches waarmee je twee keer ICQ kunt draaien, tegelijkertijd, op één computer, met twee verschillende UIN's, ik zelf gebruik gewoon één contactlist, overal. Wel zo makkelijk :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 25 oktober 2001 23:02 schreef Negotiator het volgende:
Er zijn volgends mij ook patches waarmee je twee keer ICQ kunt draaien, tegelijkertijd, op één computer, met twee verschillende UIN's, ik zelf gebruik gewoon één contactlist, overal. Wel zo makkelijk :)
idd MICQ heet die patch, dan kun je gewooon meedere keren ICQ aan hebben staan :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

2 ICQ's op 1 IP kan, mag van de ICQ server. Heb hier een netwerk achter Chello, zit je dus ook met meedere ICQ's (clients) achter 1 IP.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• OldButNotSoWise
Oke bedankt allemaal , ik ga meteen op zoek naar de MICQ patch :)

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Waarom komen er geen 16 icq bloemetjes dan? ik heb 16 icq nummers.

1 voor normaal gebruik thuis
1 voor op m'n oude school
1 voor testen thuis
1 voor irriteren van personen in mannelijk personage
1 voor irriteren van personen in vrouwlijk personage :P
9 oude icq nummers die ik soms online gooi voor als iemand een van die oude nummers heeft maar niet m'n nieuwe
1 backup icq nummer

en last but not least:

1 voor random chats van icq, altijd lollig, maar alleen online als ik daar tijd voor heb :)

oh en dan heb ik nog 13 icq nummers waar ik 't password niet meer van heb, van nummer 18xxxxx tot 105xxxxx (weet de nummers niet meer precies maar ergens in die range) ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op donderdag 25 oktober 2001 22:46 schreef HBM het volgende:
Gewoon 2 users adden in je icq, 1 voor jezelf, 1 voor je vrouw.
Dan kiest zei haar icq nummer gewoon wanneer ze online gaat (gaat automatisch met XP!) en kan jij je eige nummer gebruiken op werk of wanneer je thuis bent.

Simpel toch?
Pagina: 1