Toon posts:

Verschuiven beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Wie weet oplossing vor volgende probleem. Als ik opgestart heb of nadat ik Quake gespeeld heb is mijn bureaublad als het ware verschoven, er is dan een brede zwarte rand te zien rechts en onderaan. Als ik dan via beeldschermeigenschappen>instellingen op geavanceerd klik is alles weer netjes gecentreerd, niet onoverkomelijk maar wel redelijk irritant. Ik heb een 19" Hansol, Asus 7100 CombodeLuxe en DetonatorXP drivers (21.83) en draai onder Windows 2000. Iemand idee hoe dit te verhelpen?

Dank

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:42
En als je direct na opstarten (of na Q3) gewoon je op je monitor de size/position-instellingen verandert?

Verwijderd

Topicstarter
Dan verspring hij later evengoed weer

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik zoek hier ook een proggie voor, maar kan et nog niet vinden :'(

Systeemspecs

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:42
Hebben jullie bij apparaatbeheer een standaardmonitor of de juiste monitor'drivers' geïnstalleerd?

Of: start op in veilige modus en verwijder daar eventueel overbodige of alle monitoren en videoadapters.

(m.a.w.: ik denk dat het 'm in de monitor(instellingen) zit)

Brainwave: Hebben jullie er al eens een andere monitor aangehangen?

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 19:04 schreef Speed_Sheep het volgende:
Ik zoek hier ook een proggie voor, maar kan et nog niet vinden :'(
Ik gebruik zelf Powerstrip en werkt prima, ben dit op aanraden gaan gebruiken nadat mijn scherm bleef verspringen na UT en Q3.

En het werkt als een speer *D

Verwijderd

Mijn scherm verplaatst zich ook als ik van resolutie verander. Misschien daarom? Of hebben Q3 en windows dezelfde resolutie bij jou?
Pagina: 1