Toon posts:

[Javascript] Image resizen in Netscape

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Mijn probleem zit zo, ik heb een pagina waar 1 centraal plaatje opstaat van 430 x 430 pixels. Nu is het zo dat bezoekers op thumbnails kunnen klikken en dat centrale plaatje veranderd dan in een ander plaatje, en het krijgt de juiste afmetingen.
Dit werkt natuurlijk allemaal prima in IE, maar Netscape trekt zich niks van de image.width en image.height wijzigingen aan, en houdt het plaatje op 430x430...

Ik doe het zo:
document.images.centralefoto.width = thewidth;
document.images.centralefoto.height= theheight;

Op deze manier werkt het ook niet:
document.centralefoto.width = thewidth;
document.centralefoto.height= theheight;

Weet iemand hier iets op?

edit:
Ho sorry adjes, per ongeluk niet opgelet in welk forum ik zat.. :o Kan ie moven naar W&G?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Moved@request

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

tja netscape4x kan wel zoiets simuleren, door een hidden layer erboven te zetten en onclick de image src te verplaatsen naar de layer, nu met grotere breedte en hoogte, zie het voorbeeld op
http://www.webreference.com/dhtml/column3/allPicsNS.html

enkel is de methode wat omslachtig en je kunt je afvragen of zoiets nog praktisch is, tenzij je speciaal als doel hebt om mensen te steunen die verouderde browsers blijven gebruiken un je ook gewoon onderstening bieden voor explorer, Opera en mozilla/netscape6 di dit wel kunnen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip!

Natuurlijk zou ik het liefst alleen voor IE hoeven ontwerpen maar als je een professioneel bedrijf tracht te zijn kun je dat simpelweg niet maken eigenlijk..