[half-life=>counterstrike]snel wisselen van cd-key

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
allereerst is dit geen cskey-request en wil ik die dus ook NIET zien want dan komt de slotenmaker langs :P

wat ik dus wel wil (:P), is een antwoord op de vraag hoe ik snel van cd-key kan wisselen zonder opnieuw te installen. ja, mijn cd-key is already in use ja (:() en aan een nieuwe cdkey kan ik zelf wel komen maar hoe kan ik nou snel wisselen van cdkey zonder alles opnieuw te installen.

ik wil dus dat popupje die vraagt om een cdkey weer terug krijgen, de vraag is hoe? :)

alvast bedankt :)

Verwijderd

je kunt het in de register veranderen.

In 'current user - software - valve -half-life - settings - key'.

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Op woensdag 24 oktober 2001 23:54 schreef spoooky het volgende:

Het makkelijkst is om die key op te slaan in een .reg bestandje.
Voor elke (eerlijk echt bij gekochte legale versies gekregen :)) cd-keys maak je zo'n .reg bestandje (gewoon ff 1tje met notepad openen en de waarde veranderen in andere cd-keys). Als je die gewoon bij de hand houd (op je desktop bijv) kun je door ff te dubbelklikken je cd-key wijzigen, had ik ook. Had er 8 gevonden op internet, waren er altijd wel een aantal van bezet, maar meestal redde ik het hiermee wel. Nu gelukkig wel een legale key, dus is dit gedoe verleden tijd.

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 23:54 schreef spoooky het volgende:

dus gewoon het bestand register opzoeken en dan het laatste deel van die regel veranderen?

[edit]of heet dat bestand anders?

Verwijderd

start - uitvoeren en dan 'regedit' intypen (zonder haakjes).
Krijg je zo'n in elkaar gevouwen menu. Dan de stappen die ik noemde in die volgorde opvolgen. De eerste stap is dan 'HKEY_CURRENT_USER (niet 'current user').

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 00:10 schreef spoooky het volgende:
start - uitvoeren en dan 'regedit' intypen (zonder haakjes).
Krijg je zo'n in elkaar gevouwen menu. Dan de stappen die ik noemde in die volgorde opvolgen. De eerste stap is dan 'HKEY_CURRENT_USER (niet 'current user').
thanks man, het werkt. super :)
spooky for president :P :D :)

Verwijderd

hehe, heb liever een goede internetverbinding :)

Verwijderd

HKEY_USERS\S-1-5-21-854245398-1343024091-2120471971-1000\Software\Valve\Half-Life\Settings

Hier bij KEY de juiste cd key invullen

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Wat je ook kan doen is HL kopen (is oud spel dus bijna gratis) en die key gebruiken. Hoef je ook nooit meer van key te wisselen.

Coïtus ergo sum

Pagina: 1