...
Ik heb een achter-ruit-reperatie-set gebruikt daarvoor...
Werkt echt perfecto.
ps: geleid lijm stroom? das je vraag.
Werkt echt perfecto.
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Geleid zilver lijm stroom?Op woensdag 24 oktober 2001 23:40 schreef interwork het volgende:
...
...
ik mag toch hopen dat het geen stroom geleid
anders zou je bij het onnauwkeurig opbrengen van koelpasta(/lijm) je proc kunnen opblazen
of kan dat gewoon?
anders zou je bij het onnauwkeurig opbrengen van koelpasta(/lijm) je proc kunnen opblazen
of kan dat gewoon?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Kan het? - Mischien
Is het er voor bedoelt: - Zeker niet
Neem het zekere en gebruik electrokit of iets soortgelijks (achteruitverwarming reparatie spul)
Is het er voor bedoelt: - Zeker niet
Neem het zekere en gebruik electrokit of iets soortgelijks (achteruitverwarming reparatie spul)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Goed, het leek me niet nodig om vor mijn volgende vraag een nieuwe topic te openen want het past wel in het verlengde hiervan.
Ik heb Bison Electro gezien bij een winkel in de buurt. Het is een Elektrisch geleidende coating, met puur zilver erin. Op de achter kant staat
Toepassing: Voor het maken en repareren van elektrisch geleidende verbindingen. HEcht op glas, metaal, rubber en bakeliet. Niet geschikt voor geleidende verbindingen waar spanining op komt; dan eerst de verbinding verlijmen.
Is dit spul wel geschikt?? Lijkt me toch wel
ik neem aan dat een potloodstreepje ook geen spanning aan kan.
Ik heb Bison Electro gezien bij een winkel in de buurt. Het is een Elektrisch geleidende coating, met puur zilver erin. Op de achter kant staat
Toepassing: Voor het maken en repareren van elektrisch geleidende verbindingen. HEcht op glas, metaal, rubber en bakeliet. Niet geschikt voor geleidende verbindingen waar spanining op komt; dan eerst de verbinding verlijmen.
Is dit spul wel geschikt?? Lijkt me toch wel
edit:
Dat spul moet trouwens 38 gulden kosten, is dat een beetje normaal of is dat afzetterij van hun?
Dat spul moet trouwens 38 gulden kosten, is dat een beetje normaal of is dat afzetterij van hun?
...
Verwijderd
Haranaka,
ja op alle vragen van de laatste posting. Het is zo duur, maar het werkt. Ik heb mijn vorige CPU, Duron 600@1000 er ook mee behandeld.
En die Arctic Silver lijm is niet (voldoende) geleidend, het is een Epoxy lijm die hitte geleidt, niet stroom, bedoeld om koelblokjes op chipsets van b.v. grafische kaarten te lijmen.
ja op alle vragen van de laatste posting. Het is zo duur, maar het werkt. Ik heb mijn vorige CPU, Duron 600@1000 er ook mee behandeld.
En die Arctic Silver lijm is niet (voldoende) geleidend, het is een Epoxy lijm die hitte geleidt, niet stroom, bedoeld om koelblokjes op chipsets van b.v. grafische kaarten te lijmen.
Thanks, dan zal ik zo even de stad weer in fietsen en dat spul kopen
En vannavond mijn 2 1GHz athlonnetjes behandelen en er gelijk zilveren koelpasta onder smeren, dat heeft mijn huisgenoot van de week gekocht
...
Verwijderd
Ligt eraan hoeveel je krijgtOp donderdag 25 oktober 2001 16:11 schreef Haranaka het volgende:
Ik heb Bison Electro gezien bij een winkel in de buurt. Het is een Elektrisch geleidende coating, met puur zilver erin. .
edit:
(als het een liter is, is het niet duur
Verwijderd
Goed idee Haranaka.
Aanbrengen doe je het best met een vergrootglas en een speld, je kunt het verwijderen met nagellak remover en toilet papier, als het niet meteen goed gaat.
Succes !!
Aanbrengen doe je het best met een vergrootglas en een speld, je kunt het verwijderen met nagellak remover en toilet papier, als het niet meteen goed gaat.
Succes !!
Jij hebt thuis zeker geen deurkrukken op de deuren ?????Op donderdag 25 oktober 2001 16:59 schreef wassup het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je krijgt
(als het een liter is, is het niet duur)
Het is gemaakt om bv Ramsinks op een videokaart te plakken...
"echte" arctic silver geleidt warmte beter maar "plakt" niet. Dit is dus handig voor je processor, omdat die nog altijd z'n "klemsysteem" heeft... Enneuh, als je die lijm te dik doet, dan is je cooler voor eeuwig en drie dagen aan je Athlonnetje gekleefd...
Waarschijnlijk zal het wel geleiden, maar ik denk dat je beter silverpaint gebruikt dan ASTA (AS thermal adhesive).
Of potlood, dat is nog altijd veruit het beste, heel goedkoop en kan je weggommen.
"echte" arctic silver geleidt warmte beter maar "plakt" niet. Dit is dus handig voor je processor, omdat die nog altijd z'n "klemsysteem" heeft... Enneuh, als je die lijm te dik doet, dan is je cooler voor eeuwig en drie dagen aan je Athlonnetje gekleefd...
Waarschijnlijk zal het wel geleiden, maar ik denk dat je beter silverpaint gebruikt dan ASTA (AS thermal adhesive).
Of potlood, dat is nog altijd veruit het beste, heel goedkoop en kan je weggommen.
Goed, ik heb dat spul (electrisch geleidende coating) gekocht 
Maar hoe haal ik de oude potlood streepjes weg?? Gum heb ik niet in mijn bezit en heb geen zin om te wachten tot de winkels weer open gaan morgen. Dus waar kan ik het nog meer mee vanaf halen?
Maar hoe haal ik de oude potlood streepjes weg?? Gum heb ik niet in mijn bezit en heb geen zin om te wachten tot de winkels weer open gaan morgen. Dus waar kan ik het nog meer mee vanaf halen?
...
Verwijderd
Alcohol of zoiets dergelijks.......alvohol verdampt ook lekker snel en je krijgt het daar ook mee weg 
Suc6 !!
Suc6 !!
Pagina: 1