Een klein wit vlakje met een kruisje erin? Die hoef ik niet op m'n computer te hebben hoor
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Sorry dat ik je niet kan helpen met de casebadges, dus ik zal weer stil zijn
-edit
Nou heeft ie het vrouwtje weggehaald
"http://www2.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_3559_702%5e743,00.html
Turn it off and on again.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Greetz
voor casebadges
wel frikkin duur dus (NLG 10/stuk)
Verwijderd
Maar idd je kan ze toch als importeur ofzo gratis aanvragen bij amd heb ik weleens gehoord?
Verwijderd
Ze zijn echt mooi en dankzij een doorzichtige perspex toplaag die ze een beetje bol maakt ook echt 3D!
Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik er een tientje voor betaald heb.
Een aanrader dus!
Verwijderd
10x 6,5x6,5cm Duron/Atlhon/Atlhon XP sticker
10x 2,5x2,5cm Duron/Atlhon/Atlhon XP sticker
1x 20x20cm duron raam sticker (WTF DURON
1x Duron & 1x Athlon muismatje
En nog wat papier zooi !!
waar heb je ze trouwens besteld?
UK retail zegt dat ze er nog niet zijn
hopen dat ik het krijg van ze......
als ik over heb dan stuur ik wel op naar mensen die willen
* Cartman! is AMD Reseller
En hoe ben je hier nu aangekomen: e-mail adres a.u.b.Op maandag 05 november 2001 23:17 schreef -Dissection- het volgende:
Ik heb ze vorige week gekregen !!
1x 20x20cm duron raam sticker (WTF DURON)
En nog wat papier zooi !!![]()
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
ik heb ook casebadges bij icomputers besteld, en ik kreeg ze na 2 weken binnen... (respons op email was zwaar klote ja...)Op maandag 05 november 2001 00:29 schreef The_Guardian het volgende:
Ja en ik heb bij die winkel dus een casebadge besteld en (zoals je misschien wel in de shopsurvey hebt gezien van icomputers) nog niks onvangen na twee weken. Het tientje hebben ze allang van me gehad maar ik heb niks gekregen al werd mij gezegd dat ze hem al hadden opgestuurd. Op mijn laatste mailtje over het niet ontvangen hebben van het produkt, hebben ze nog niet gereageerd. Dus het is al vrij prijzig zo'n casebadge maar als je hem dan ook nog niet krijgt:( Ik zou even wachten met bestellen bij hun totdat je hoort van me dat ze het nog netjes hebben opgelost.
Maar idd je kan ze toch als importeur ofzo gratis aanvragen bij amd heb ik weleens gehoord?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
WAAR?Op maandag 05 november 2001 23:17 schreef -Dissection- het volgende:
Ik heb ze vorige week gekregen !!
1x 20x20cm duron raam sticker (WTF DURON)
En nog wat papier zooi !!![]()
Verwijderd
DATUM VORIGE POST!Op woensdag 06 maart 2002 16:07 schreef King.Niek het volgende:
[..]
WAAR?
Verwijderd
Heb al 2 setjes binnu hier...Op woensdag 06 maart 2002 16:07 schreef King.Niek het volgende:
[..]
WAAR?
Verwijderd
waar bestel je die mag ik AUB een e-mail adres?Op woensdag 06 maart 2002 16:20 schreef underground het volgende:
[..]
Heb al 2 setjes binnu hier...
Verwijderd
niet om te spammen hoor maar als je bij de eerste post ff bij AMD kijkt... [topic=429654/1/25]Op woensdag 06 maart 2002 16:23 schreef King.Niek het volgende:
[..]
waar bestel je die mag ik AUB een e-mail adres?
Verwijderd
Heb ze bij http://www.gratiz.nl besteld.Op woensdag 06 maart 2002 16:23 schreef King.Niek het volgende:
[..]
waar bestel je die mag ik AUB een e-mail adres?
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html
helaas staat er nu bij: "We regret to announce our Online Sticker Order Form is temporarily unavailable"
Verwijderd
kan al niet meer!Op woensdag 06 maart 2002 16:26 schreef underground het volgende:
[..]
Heb ze bij http://www.gratiz.nl besteld.
Verwijderd
kannie dr mij eentje toesturen?Op woensdag 06 maart 2002 16:39 schreef Plank het volgende:
heb nog 3 amd athlon XP stickers ligge :)overheb al 3 setjes ontvange:) hehe
3x Athlon en
3x Duron allemaal al beginnen gehad..
En het staat egt op die AMD site hoor
(nee ik zoek niet, zit op 120Mhz met win95
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Dit topic is gesloten.
![]()