Wow, aardig wat replies
Maar ik wil toch even een paar dingen rechtzetten/verduidelijken:
Op donderdag 25 oktober 2001 10:05 schreef Chante het volgende:
[..]
Helemaal waar, ik heb vaak zat gehad dat er een flash werd gegooid maar niet werkte of dat ik er nog goed doorheen kon kijken. Dan word je meteen uitgemaakt voor cheater. Verder zeggen die scores van 44-2 nog geen reet, er zijn genoeg spelers die van HZ servers komen die even op 1 of andere n00b server willen knallen. En die worden vervolgens meteen uitgemaakt voor cheaters, headshots stellen ook niks meer voor in 1.3.
Op donderdag 25 oktober 2001 06:59 schreef GambitRS het volgende:
lol, 44-2 en dan ben je dus cheater. Dit heb ik dus ook veels te vaak, dan sta ik 16-0 begint er een gastje te schreeuwen "cheater! ik heb een screenshot gemaakt, stuur het nu op naar de admins!" en ja hoor, ik werd gekickt en gebant omdat ik zo'n hoge score had en dus een cheater was..
Op donderdag 25 oktober 2001 07:51 schreef Kaap het volgende:
Sommige cheaters zijn overduidelijk jah maar een gast die 30-5 speelt kan net zo goed skills hebben en omdat een stelletje n00bs zich klote voelt omdat ze gemold worden is hij maar gelijk een cheater.
bewijs eerst maar eens of iemand een cheater is, dan pas spuien.
Ik weet dat er spelers zijn die zulke scores halen, uiteraard, en als iemand beter is dan mij, so be it, absoluut geen problemen mee. Maar als diegene "beter" is dmv cheats is mijn lol d'r snel vanaf. Picture this: ik zie een CT op 100 meter, ik spring als een gek heen en weer, 3 a 4 kogels uit AK dood. Niks bijzonders, kan. Maar niet keer op keer, en ook bij andere spelers in een server waar 12 man inzaten. Dit was zo'n duidelijke auto-aim

44 kills zonder ook maar één kogel te verspillen... Knap? En ook de manier waarop hij door het level ging...
In ieder geval, ik ban niet zonder een geldige reden, en dit was geen ban omdat hij beter was dan ik of hoger stond, maar omdat ik 99,9% zeker wist dat ie cheatte.
Op donderdag 25 oktober 2001 07:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
en op de G0T servers hoef je niet eens te gaan spelen want als je daar langer als 5 secs ergens campt dan wordt je al gebanned, die lui weten helemaal niks van CS af en de admins denken dat ze daar jezus zijn, jah...daar zal je helemaal nooit skilled players zien.
langer dan 5 seconden campen is een ban? laat me niet lachen

Als je het niet eens bent met het Strikerz beleid, no problemo maar blijf aub wel een beetje genuanceerd
Ow ja, en ik ben admin daar en ik denk absoluut niet dat ik Jezus ben. Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat iedereen er met plezier speelt. Dit houdt in dat ik tk-ers, maar ook cheaters de server afschop