DAMN CS ZUIGT KONT

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
hier zijn al duizend topics over maar om het weer ff omhoog te halen.

ik zat dus net weer ff CS te spele. gelijk bij de 1e server begon het al goed. weer g*dverd*mme 2 cheaters :r. 1 die had 7 headshots achter elkaar, toen 1 normaal. toen weer 8 headshots hij stond ook 44-2. die andere had walhack. hij zag mense die hij onmogelijk had kunnen zien,maar hij stond niet eens zo hoog. niet van springen en dan schieten om een hoekje. nee echt mensen best wel ver van hem, bleef hij ff stilstaan en tegen de muur kijke en liep er toen recht op af. en zo ging het door bij een stuk of 7 servers. ik weet het mensen worden gauw cheaters genoemd als ze goed zijn, maar dit waren wel echte cheaters. het begint me de laatste tijd steeds meer op te vallen.

hier moet echt wat aan gedaan worden.
weten jullie maybe servers waar altijd @mins zijn of waar bijna nooit cheaters zijn? zoja geef dan ff die IP's.
alvast tnx

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Ok, tik voor de aardigheid eens strikerz in de GoT Search en zie wat eruit komt...
Strikerz.net heeft gewoon rete goede servers, weinig cheaters (ik heb iig nog niet echt met het fenomeen cheaten als zodanig kennisgemaakt (mensen die dus 44-2 staan alleen soms de wallhackers enz. maar die zijn makkelijk te killen)).
Maar we kunnen wel mensen naar strikerz blijven sturen, maar met 24 player spots die redelijk vaak vol zijn, zowiezo na het middag uur ben je er meestal zeker van dat er mensen zijn tot zeker 12 uur 's avonds (of 's nachts ligt eraan hoe je het bekijkt) en er zijn zeker genoeg admins die hun werk goed doen...
Ik hoop iig dat strikerz zo blijft, praktisch cheat en lamervrij en als er lamers/cheaters zijn is een icq'tje of forumpost met wonid en liefst screenshot genoeg om die gast iig nooit meer tegen te komen.

Verwijderd

PunkBuster servers zijn toch over t algemeen cheater-vrij?

www.punkbuster.com

dan download je gamespy en zoek je naar servers waar PunkBuster Required bij staat..

alleen ik speel amper CS, dus misschien is PB alweer achterhaald.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
klopt vanmiddag speelde ik ook toevallig een keer op een strikerz server. geen cheaters af wat dan ook maar werd wel vaak gekilld >:)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 23:38 schreef JayAnzee het volgende:
PunkBuster servers zijn toch over t algemeen cheater-vrij?

www.punkbuster.com

dan download je gamespy en zoek je naar servers waar PunkBuster Required bij staat..

alleen ik speel amper CS, dus misschien is PB alweer achterhaald.
als jij dnekt dat PB helpt dan ben je zo naief als de t*ring. de servers waar ik zat waren allemaal pb servers. pb help voor geen ene f*ck.

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 23:39 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

als jij dnekt dat PB helpt dan ben je zo naief als de t*ring. de servers waar ik zat waren allemaal pb servers. pb help voor geen ene f*ck.
chill dude. als je had gelezen wat ik schreef zag je iets staan als : "ik speel amper CS, dus misschien..blah blah"

maar bedankt voor de info..

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ow sorry als je d8 dat ik iets te hard overkwam ik bedoelde er nix mee. ps nu ik het zelf las kwam het ook over dat ik het niet vaak deed zal ik ff veranderen. nee maar het is egt so pb werkt egt niet.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
punkbuster werkt niet dat is gewoon een feit :)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
niet iedereen hoeft meteen een cheater te zijn, sommigen zijn gewoon goed...

(als ik op en server kom kan ik meteen gaan roepen cheater tegen iedereen omdat ze me headden :P omdat ik gewoon slecht ben)

(daarom doe ik et ook niet meer)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
pb helpt voor geen meter tegen cheaters.. ik kom ook op elke pb of non-pb server wel weer cheaters tegen.. lui die altijd raak schieten van welke afstand dan ook of lamers die meteen schieten als ze de hoek om komen :r

en op die strikerz server wordt ook echt wel gecheat hoor.. beetje naief om te zeggen dat daar niet gecheat wordt.

Maar waar ik ook een hekel aan heb zijn die n00bs die iedereen met een hoge score maar cheater noemen.. ik als 'ervaren' CS'er ;) zie echt wel of iemand cheat of eerlijk speelt.. maar je hebt ook n00bs die zomaar wat dom roepen.. laatst werd ik zelfs gekickt door een n00b admin omdat ik 20-8 ofzo stond en drie headshots achter elkaar maakte |:( Kom ik terug en vraag waarom ie me kickte zegt ie: 'aimbot' |:(

en zo kan ik nog wel ff doorgaan over lucky headshots in 1.3 etc.. kortom CS = r*kspel geworden

• Oefening
  • Niet online
veel headies komen trouwens ook door 1.3 maar je kan gewoon merken wanneer iemand cheat als je um volgt als je dood bent. hoeven niet eens veel headies te zijn, sommige aimbots schieten gewoon op de gehele persoon maar je kan het bijna altijd wel merken wanneer iemand cheat. verder zijn er jammer genoeg nog veel meer cheats, bijv:

-wallhack
-geen last hebben van flash
-door rook van rookbom heenkijken
-altijd een crosshair (ook bij servers die dat niet aan hebben staan of bij bijv awp in niet ingezoomde stand)
-crosshair wordt niet groter wanneer je je trekker/schietknop inhoudt
-aimbot
-speedhack, sneller lopen
-zoom op bijv ak

en laatst was er 1 daar viel ik echt zowat steil van achterover, die logde op de één of andere manier heel snel opnieuw in als die dood was en toen kon ie gewoon nog een keer in dezelfde ronde meespelen, echt zwaar klote. als ie af was kwam ie gewoon weer terug die aars.

het enigste wat ik nog nooit heb gezien is dat ze minder snel/niet afgaan

verder helpt punkbuster geen aars, veel cheats kan punkbuster helemaal niet zien en er zijn zelfs cheats die zichzelf afsluiten op het moment dat pb een screenie wil maken :r :(

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

* WarPuppy haat cheaters ook.

Alleen ik heb een aantal klasgenoten die het nietzo vinden.
Hun vertellen het ook vrolijk, maar ze bekennen dat PB niet altijd goed werkt, aimbot doet het wel met PB, maar zodra je wallhack aan hebt dan detecteert PB het wel.

Achja, mindere streken, zo vernaggelen ze het hele spel.

• Oefening
  • Niet online
ohja, je hebt een typo gemaakt, het moet zijn "cs schopt kont", het zijn de/bepaalde gebruikers die het verzieken.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 24 oktober 2001 23:36 schreef Sorcerer@ het volgende:
Strikerz.net heeft gewoon rete goede servers, weinig cheaters (ik heb iig nog niet echt met het fenomeen cheaten als zodanig kennisgemaakt (mensen die dus 44-2 staan alleen soms de wallhackers enz. maar die zijn makkelijk te killen)).
Hmz, vandaag iemand die d8 dat ie leuk was met auto-aim... bij een score van 44-2 was ik het zat (lees: ik heb em gebanned >:) )
Maar we kunnen wel mensen naar strikerz blijven sturen, maar met 24 player spots die redelijk vaak vol zijn, zowiezo na het middag uur ben je er meestal zeker van dat er mensen zijn tot zeker 12 uur 's avonds (of 's nachts ligt eraan hoe je het bekijkt) en er zijn zeker genoeg admins die hun werk goed doen...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
Ik hoop iig dat strikerz zo blijft, praktisch cheat en lamervrij en als er lamers/cheaters zijn is een icq'tje of forumpost met wonid en liefst screenshot genoeg om die gast iig nooit meer tegen te komen.
Idd, moeilijkheden? Teamkillers? Post ff berichtje (met screenshot, wonid en tijdstip + level of andere relevante informatie) in het forum op www.strikerz.net en dan wordt het opgelost
Het spelplezier met CS wordt iets minder door al die :r cheaters, maar op Strikerz wordt er aan gewerkt om die lui buiten de servers te houden/te krijgen :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

lol, 44-2 en dan ben je dus cheater. Dit heb ik dus ook veels te vaak, dan sta ik 16-0 begint er een gastje te schreeuwen "cheater! ik heb een screenshot gemaakt, stuur het nu op naar de admins!" en ja hoor, ik werd gekickt en gebant omdat ik zo'n hoge score had en dus een cheater was..
Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat er maar 2 soorten CS spelers zijn, mensen die zuigen en ratios van 3:2 hebben en cheaters, want goede spelers bestaan gewoon niet volgens die policy. Ik heb al vaak een kick of ban gehad omdat ik een "hoge" score van wel 1x-0 of zelfs 2x-0 had terwijl de rest duidelijk CS n00bs waren die 2 minuten nodig hadden voor alleen al het kopen van wapens. Ach jah, met Infiltration heb je tenminste geen bots die zeuren, dus mijn probleem was snel opgelost :)

MechWarrior || Monsters Game

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

op de XS4ALL servers wordt regelmatig geadminned, danwel meegekeken via HL proxy :)

XS CS4 heeft wat problemen omdat daar als test PB op draait, maar er zijn al enkele mensen zomaar gebanned :) dus dat loopt nog niet echt lekker

alleen zijn er helaas natuurlijk altijd mensen die wat te zeuren hebben enzo, maar dat hou je

edit:
je wilde ook ip's :)

XS4ALL CS1 194.109.69.50:27015
XS4ALL CS2 194.109.69.51:27015
XS4ALL CS3 194.109.69.52:27015
XS4ALL CS4 194.109.69.53:27015 -> Punkbuster Required -> zonder PB wordt je meteen gebanned, dus das klein probleempje
XS4ALL CS5 194.109.69.53:27025 -> Custom maps mappack is te vinde op games.xs4all.nl

balist van de servers zijn gekoppeld, ben ej er op 1 gebanned ben je van alle 4 de servers gebanned, alleen CS5 zit niet in de banlist gekoppeld

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Op donderdag 25 oktober 2001 06:59 schreef GambitRS het volgende:
lol, 44-2 en dan ben je dus cheater. Dit heb ik dus ook veels te vaak, dan sta ik 16-0 begint er een gastje te schreeuwen "cheater! ik heb een screenshot gemaakt, stuur het nu op naar de admins!" en ja hoor, ik werd gekickt en gebant omdat ik zo'n hoge score had en dus een cheater was..
Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat er maar 2 soorten CS spelers zijn, mensen die zuigen en ratios van 3:2 hebben en cheaters, want goede spelers bestaan gewoon niet volgens die policy. Ik heb al vaak een kick of ban gehad omdat ik een "hoge" score van wel 1x-0 of zelfs 2x-0 had terwijl de rest duidelijk CS n00bs waren die 2 minuten nodig hadden voor alleen al het kopen van wapens. Ach jah, met Infiltration heb je tenminste geen bots die zeuren, dus mijn probleem was snel opgelost :)
idd! ik zie vaak zat dat er lui spelen met echt skills die dan uitgemaakt worden voor cheaters simpelweg omdat het stelletje n00bs wat er verder op die server zit vorige maan CS heeft geinstalled.

dat ben ik ook strontbeu en is ook de reden waarom ik niet meer op gamepoint, xs4all en ook strikerz speel. het n00b gehalte is tegenwoordig zo extreem hoog dat skilled players zich terug moeten trekken op de echte betere servers, dit zijn voornamelijk servers van de topclans.

bij dit soort servers is het skill gehalte bij voorbaat groter, cheaters etc komen bijna alleen voor op public n00b servers ZOALS dus xs4all bv.

sommige cheaters zijn overduidelijk jah maar een gast die 30-5 speelt kan net zo goed skills hebben en omdat een stelletje n00bs zich klote voelt omdat ze gemold worden is hij maar gelijk een cheater.

bewijs eerst maar eens of iemand een cheater is, dan pas spuien.

en op de G0T servers hoef je niet eens te gaan spelen want als je daar langer als 5 secs ergens campt dan wordt je al gebanned, die lui weten helemaal niks van CS af en de admins denken dat ze daar jezus zijn, jah...daar zal je helemaal nooit skilled players zien.

cheaters: :r
n00bs: 5 * :r

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 25 oktober 2001 07:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

idd! ik zie vaak zat dat er lui spelen met echt skills die dan uitgemaakt worden voor cheaters simpelweg omdat het stelletje n00bs wat er verder op die server zit vorige maan CS heeft geinstalled.

dat ben ik ook strontbeu en is ook de reden waarom ik niet meer op gamepoint, xs4all en ook strikerz speel. het n00b gehalte is tegenwoordig zo extreem hoog dat skilled players zich terug moeten trekken op de echte betere servers, dit zijn voornamelijk servers van de topclans.
ach ja en als je daar iets doet wat zij niet zouden doen ofzo ben je meteen een n00b en wordt je ook gekickt

net als met autorijden, zodra mensen het papiertje hebben vergeten ze meteen dat ze zelf ook ooit in een lesauto hebben gezeten :r :r
bij dit soort servers is het skill gehalte bij voorbaat groter, cheaters etc komen bijna alleen voor op public n00b servers ZOALS dus xs4all bv.

sommige cheaters zijn overduidelijk jah maar een gast die 30-5 speelt kan net zo goed skills hebben en omdat een stelletje n00bs zich klote voelt omdat ze gemold worden is hij maar gelijk een cheater.

daarom zijn er op XS nu ook meerdere actieve admins en worden er ook demo's etc gemaakt
en op de G0T servers hoef je niet eens te gaan spelen want als je daar langer als 5 secs ergens campt dan wordt je al gebanned, die lui weten helemaal niks van CS af en de admins denken dat ze daar jezus zijn,
ze zijn zelfs god daaro en dat is hun goed recht, want het HUN EIGEN servers staat ook op de strikerz webpage, als je het daar neit mee eens betn dan ga je daar zoals je zelf al zegt idd niet meer heen, of je hoest zelf genoeg cash op om zelf een server neer te zetten, dan kan je het doen zoals je zelf wil
jah...daar zal je helemaal nooit skilled players zien.

cheaters: :r
mensen die een beetje boel elitair gedrag vertonen en zichzelf zo fantastisch vinden 100 * :r

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 25 oktober 2001 01:25 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Idd, moeilijkheden? Teamkillers? Post ff berichtje (met screenshot, wonid en tijdstip + level of andere relevante informatie) in het forum op www.strikerz.net en dan wordt het opgelost
Het spelplezier met CS wordt iets minder door al die :r cheaters, maar op Strikerz wordt er aan gewerkt om die lui buiten de servers te houden/te krijgen :)
Er wordt ook misbruik van die screenshots gemaakt.
"Pas maar op, ik heb een screenie !"

Ik zat eens iemand aan te kijken wat ie kocht.
Schoot ie op me, toen gaf ik heb 1 slash met het mes.
Schoot ie weer op me, en toen begon ie te roepen;
(je raad het al "Ik heb een screenie, ik zal je ff bannen!")
Moet soms niet gekker worden..

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 08:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
ze zijn zelfs god daaro en dat is hun goed recht, want het HUN EIGEN servers staat ook op de strikerz webpage, als je het daar neit mee eens betn dan ga je daar zoals je zelf al zegt idd niet meer heen, of je hoest zelf genoeg cash op om zelf een server neer te zetten, dan kan je het doen zoals je zelf wil
Da's lekker sportief dan, zo werkt het dus niet he.
Je kunt rustig een server beheren, maar dat wil nog niet zeggen dat je je eigen 'belachelijke' regels mag opmaken.
Ergens een paar sec. campen hoort nou eenmaal bij CS, en als je daar dan voor geband wordt dan hoef ik daar al niet eens meer op de server te spelen.
Beetje sneu hoor.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 25 oktober 2001 08:37 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Da's lekker sportief dan, zo werkt het dus niet he.
Je kunt rustig een server beheren, maar dat wil nog niet zeggen dat je je eigen 'belachelijke' regels mag opmaken.
Ergens een paar sec. campen hoort nou eenmaal bij CS, en als je daar dan voor geband wordt dan hoef ik daar al niet eens meer op de server te spelen.
Beetje sneu hoor.
er is een verschil tussen een server beheren en een server bezitten de admins van strikerz bezitten die server MAW ze hebben zelf de hardware gekocht en betalen zelf hun bandbreedte aan de provider waar de server staat

je hoort mij ook niet zeggen of ik het ermee eens ben of niet, het enige wat ik er zeg is dat het hun goed recht is, aangezien zij er voor betalen. zelf kom ik ook nooit op de strikerz server omdat ik 12 man net te weinig vind om lekker te kunnen spelen.

Ze hadden er ook een password op kunnen gooien en deze aan een beperkte groep kunnen geven.

en de servers zitten redelijk vaak vol, toch wel een teken dat het niet zo slecht is daaro imo

ik was gewoon even aan het afgeven op het elitaire omhooggevallen gelul van de persoon die op n00bs ,om het zo maar te noemen, zit af te geven.

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bij een score van 16-0 ben je geen cheater maar als je al springend/door flash heen lopend/met glock aan 16 headshots op een rij komt is het op zijn minst 'apart'.

Oh en Nederland is nog steeds een vrij land, als je je eigen servers koopt/maakt mag je daar ook je eigen regels toepassen. Desnoods maak je een regel dat je alleen lange blondines met enorme bossen hout toe laat.

Verwijderd

Oh en Nederland is nog steeds een vrij land, als je je eigen servers koopt/maakt mag je daar ook je eigen regels toepassen. Desnoods maak je een regel dat je alleen lange blondines met enorme bossen hout toe laat.
die regel heb ik sinds vorig jaar ingevoerd op mijn CS-server. probleem van cheaters meteen opgelost.

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 09:42 schreef IceStorm het volgende:
Bij een score van 16-0 ben je geen cheater maar als je al springend/door flash heen lopend/met glock aan 16 headshots op een rij komt is het op zijn minst 'apart'.
Helemaal waar, ik heb vaak zat gehad dat er een flash werd gegooid maar niet werkte of dat ik er nog goed doorheen kon kijken. Dan word je meteen uitgemaakt voor cheater. Verder zeggen die scores van 44-2 nog geen reet, er zijn genoeg spelers die van HZ servers komen die even op 1 of andere n00b server willen knallen. En die worden vervolgens meteen uitgemaakt voor cheaters, headshots stellen ook niks meer voor in 1.3.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
wat ik gewoon bedoel is dat mindere spelers altijd gelijk het vooroordeel cheaters gebruiken als ze door een geskilde speler telkens afgemaakt worden.

ik vraag me wel eens af of dat soort lui nou niet snappen dat ze mischien niet de beste zijn die CS spelen.

zelfs ik wordt vaak afgemaakt en ik ben helemaal niet zo goed maar mij hoor je niet gelijk zeiken over cheaten dit en dat.

jah, een echte wallhacker en echte aimbotter heb je zo door, die mag je dan bannen, idd groot gelijk maar het moet eens afgelopen zijn om zo snel het woord cheater te gebruiken als iemand gewoon goed speelt.

mbt servers, een friendly clan van ons heeft 3 servers, 1tje hebben ze aan ons geleend. maar geen van die 3 servers bevat cheaters, en de admins gedragen zich ook niet als god.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 22:27

mulder

ik spuug op het trottoir

We're working now on our own anti-cheating technology now. It's our highest priority for the next Half-Life engine release.

Erik

oogjes open, snaveltjes dicht

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

HL engine is gewoon te oud....

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 25 oktober 2001 10:49 schreef IceStorm het volgende:
HL engine is gewoon te oud....
nee, dat is het niet, ze hadden gewoon nooit de wijziging na 1016 moeten doorvoeren dat is de enige reden waaromer nu zoveel gecheat kan worden

doordat ze het speelbaarder wilden maken voor de LB connecties door meer clientside te regelen, is het veel te makkelijk geworden om cheats te maken. de server verifeerd toch niet, omdat die er van uitgaat dat de client dat allemaal correct doet

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

=BoKKiE=-, dat wist ik niet. Blijf ik er toch bij dat de engine te oud is maar vooruit :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 18:33

bAdmuTs

mAzE

CS 5.2 blijft toch rulen >:) >:)!!!!! en CS 1.3 zuigt met al die kut headies vanwege een hitbox fout :( :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

triest figuur.

ik ben zelf een CS n00b, speel het pas een paar maanden ofzo, maar meestal 2 uur per week ofzo, de reden dat ik dan ook totaal niet goed ben :P.

maar mij hoor je dus echt niet zeiken over "cheater" tenzij ik hem/haar gespecced heb en het duidelijk is dat er ook echt gecheat wordt. (ik kan een aimbot niet herkennen dus daar zeg ik ook nooit wat van. maar als iemand continue tegen een muur aan kijkt en vervolgens om het hoekje stapt en iemand neer schiet, dan zeg ik er wat van ja).

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 25 oktober 2001 11:25 schreef IceStorm het volgende:
=BoKKiE=-, dat wist ik niet. Blijf ik er toch bij dat de engine te oud is maar vooruit :)
moet je maar eens kijken met wat gasten op een lan

een 1016 CS versie gaan spelen en dan vooral op de hitscan letten

je merkt het heel erg goed als je TFC speeld als sniper, tegenwoordig is de stip meteen waar je richt, in de 1016 volgt de stip je beweging, door de latency. -> de server beslist of ie raak is of niet

tegenwoordig beslist de client of je raak schiet of niet, daardoor ben je soms dood terwijl je al om het hoekje bent, want dan ziet de ander jou nog steeds en die client geeft door dat je geraakt bent

• Vinnie
  • Niet online
Dat zullen de makers van HL wel gedaan hebben om de datastream tussen client <-> server minder zwaar te maken oid.

Ik "vind" wel dat de HL idd best oud begint te worden. Ik heb zelfs ergens gehoord dat de grafische interface van HL maar 16-bit is en dat is erg jammer, want sja 32-bit is natuurlijk veel mooier.

C:\>_

• MartNL
  • Laatst online: 02:15

MartNL

&nbsp;

Daarom moet je ook tactical operation spelen daar zijn veel minder cheaters. En op de goede servers zitten bijna altijd admin.

• Vinnie
  • Niet online
Nou moeten... TO is echt behoorlijk anders dan CS en dan kan ik me best indenken dat er mensen zijn die echt niet over willen schakelen naar TO.

C:\>_

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 25 oktober 2001 13:16 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Dat zullen de makers van HL wel gedaan hebben om de datastream tussen client <-> server minder zwaar te maken oid.

Ik "vind" wel dat de HL idd best oud begint te worden. Ik heb zelfs ergens gehoord dat de grafische interface van HL maar 16-bit is en dat is erg jammer, want sja 32-bit is natuurlijk veel mooier.
zie mijn eerdere post
Op donderdag 25 oktober 2001 10:53 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

nee, dat is het niet, ze hadden gewoon nooit de wijziging na 1016 moeten doorvoeren dat is de enige reden waaromer nu zoveel gecheat kan worden

doordat ze het speelbaarder wilden maken voor de LB connecties door meer clientside te regelen, is het veel te makkelijk geworden om cheats te maken. de server verifeerd toch niet, omdat die er van uitgaat dat de client dat allemaal correct doet
:)

helaas brengt elk voordeel een nadeel met zich mee, het voordeel van meer speelbaarheid dmv minder bw gebruik, geeft hier het nadeel van makkelijker te cheaten

Verwijderd

Voor de mensen die geintereseerd zijn, ik dacht dat zvdk tegenwoordig een cs 5.2 beta server hebben draaien. Met een truuk om beide CSen tegelijk op je pc te kunnen draaien. Zelf nog niet gedaan aangezien me pc stuk is, maar ga zeker nog ff 5.2 spelen >:)

En cheats......hoe moet ik anders winnen ;)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Klopt heb ik ook wel eens. niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar ik ben een vrij ervaren CS speler die het zeer regelmatig speelt. Maar die mensen die ik gister tegenkwam dat waren echte cheaters. Ik geef toe ik zeg het ook (in mezelf dan) dat mensen cheaters zijn, maar dat blijkt dus 8er af niet zo te zijn. Daar ben ik ook nu wat voorzichtiger mee geworden. Maar er blijven gewoon cheaters die het spel verzieken met hun :r streken. Het is over een tijdje gewoon niet meer leuk om te spelen. :(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 25 oktober 2001 13:16 schreef vinnie_van_wham het volgende:

Gewoon opstarten met
hl.exe -console -game cstrike -32bpp
En dan nog desnoods dit erachter om het wat sneller te maken bij het opstarten en om de echte ping te zien in plaats van die stomme bolletjes.
-nojoy -noipx -numericping -zone 4096
Die zone 4096 is handig als HL over de zeik gaat met je scripts om je teammates aanwijzingen te geven (met een war ofzo)

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Wow, aardig wat replies :)

Maar ik wil toch even een paar dingen rechtzetten/verduidelijken:
Op donderdag 25 oktober 2001 10:05 schreef Chante het volgende:

[..]

Helemaal waar, ik heb vaak zat gehad dat er een flash werd gegooid maar niet werkte of dat ik er nog goed doorheen kon kijken. Dan word je meteen uitgemaakt voor cheater. Verder zeggen die scores van 44-2 nog geen reet, er zijn genoeg spelers die van HZ servers komen die even op 1 of andere n00b server willen knallen. En die worden vervolgens meteen uitgemaakt voor cheaters, headshots stellen ook niks meer voor in 1.3.

Sommige cheaters zijn overduidelijk jah maar een gast die 30-5 speelt kan net zo goed skills hebben en omdat een stelletje n00bs zich klote voelt omdat ze gemold worden is hij maar gelijk een cheater.

Ik weet dat er spelers zijn die zulke scores halen, uiteraard, en als iemand beter is dan mij, so be it, absoluut geen problemen mee. Maar als diegene "beter" is dmv cheats is mijn lol d'r snel vanaf. Picture this: ik zie een CT op 100 meter, ik spring als een gek heen en weer, 3 a 4 kogels uit AK dood. Niks bijzonders, kan. Maar niet keer op keer, en ook bij andere spelers in een server waar 12 man inzaten. Dit was zo'n duidelijke auto-aim :( 44 kills zonder ook maar één kogel te verspillen... Knap? En ook de manier waarop hij door het level ging...

In ieder geval, ik ban niet zonder een geldige reden, en dit was geen ban omdat hij beter was dan ik of hoger stond, maar omdat ik 99,9% zeker wist dat ie cheatte.

[..]

en op de G0T servers hoef je niet eens te gaan spelen want als je daar langer als 5 secs ergens campt dan wordt je al gebanned, die lui weten helemaal niks van CS af en de admins denken dat ze daar jezus zijn, jah...daar zal je helemaal nooit skilled players zien.
langer dan 5 seconden campen is een ban? laat me niet lachen |:( Als je het niet eens bent met het Strikerz beleid, no problemo maar blijf aub wel een beetje genuanceerd

Ow ja, en ik ben admin daar en ik denk absoluut niet dat ik Jezus ben. Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat iedereen er met plezier speelt. Dit houdt in dat ik tk-ers, maar ook cheaters de server afschop

• Knakker
  • Laatst online: 09-11 18:15
Feit 1: Je kan NIET bewijzen dat iemand cheats gebruikt. Dit is onmogelijk.

Feit 2: Er zijn gewoon mensen die zo f*cking goed zijn dat ze 9 uit 10 headdies maken. Speel maar eens tegen Team NL (reGeneration), bijvoorbeeld. Da's best wel lache :)

Feit 3: Als jij de neiging hebt om anderen cheater te noemen als je zelf op een rare manier neergeknald wordt, dan ben je zielig.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Knakker
  • Laatst online: 09-11 18:15
Dit betekent overigens niet dat ik denk dat er weinig cheaters zijn...kies gewoon goede servers uit met bekende mensen (dus GEEN demon, wanadoo, xs4all publics ofzo) - dan weet je dat het wel goed zit.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 15:20 schreef Knakker het volgende:
Feit 1: Je kan NIET bewijzen dat iemand cheats gebruikt. Dit is onmogelijk.
ben ik het volledig mee eens, je kan het niet bewijzen. Maar je kan wel een vermoeden hebben en voor 99.9% zeker weten. wan tals iemand 16 headshots achter elkaar maakt en tegen de muren aan gaat kijken en dan recht naar een tegenstander afloopt dan weet je het gewoon zeker. Bewijzen kan je het niet. Maar je weet het wel.
Feit 2: Er zijn gewoon mensen die zo f*cking goed zijn dat ze 9 uit 10 headdies maken.
klopt die mensen zijn er ook. ben ik vaak zat tegen gekomen, maar die mensen noem ik ook geen cheaters. Cheaters herken je gewoon an de manier hoe ze spelen.
althans dat denk ik, weet het niet zeker.
Feit 3: Als jij de neiging hebt om anderen cheater te noemen als je zelf op een rare manier neergeknald wordt, dan ben je zielig.
vind ik niet. zie feit 1 dan mag je mensen gerust een cheater noemen. Alleen je kan het niet bewijzen. je bent dan niet zielig. want voor je gevoel zijn het cheaters. Wat wel zielig is, is dat van die n00bs al naar 1x gekilld worden al een cheater noemt. je moet ze eerst een tijdje in de gaten houden.

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 25 oktober 2001 15:30 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

vind ik niet. zie feit 1 dan mag je mensen gerust een cheater noemen. Alleen je kan het niet bewijzen. je bent dan niet zielig. want voor je gevoel zijn het cheaters. Wat wel zielig is, is dat van die n00bs al naar 1x gekilld worden al een cheater noemt. je moet ze eerst een tijdje in de gaten houden.
Hmz, denk je (= tegen Knakker) dat ik na 2 of 3 van die kills hem ga bannen? Ik heb hem zeker 20 minuten zien spelen, en het klopte gewoon van geen kanten... Dan kan je nog zo goed zijn, al ben je de beste speler van de wereld, wat hij deed kon gewoon _niet_

PS: Knakker = Jeroen :?
edit:
ja dus :)

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Op donderdag 25 oktober 2001 11:35 schreef Vision_nl het volgende:

[..]

triest figuur.

ik ben zelf een CS n00b, speel het pas een paar maanden ofzo, maar meestal 2 uur per week ofzo, de reden dat ik dan ook totaal niet goed ben :P.

maar mij hoor je dus echt niet zeiken over "cheater" tenzij ik hem/haar gespecced heb en het duidelijk is dat er ook echt gecheat wordt. (ik kan een aimbot niet herkennen dus daar zeg ik ook nooit wat van. maar als iemand continue tegen een muur aan kijkt en vervolgens om het hoekje stapt en iemand neer schiet, dan zeg ik er wat van ja).
als jij zo doet als dat je zegt dat je doet ben je voor mij niet eens een n00b maar gewoon een CS speler.
een CS n00b is een klein zeikend misselijk kutventje dat slecht tegen zijn verlies kan.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 15:58 schreef Kaap het volgende:

[..]

als jij zo doet als dat je zegt dat je doet ben je voor mij niet eens een n00b maar gewoon een CS speler.
een CS n00b is een klein zeikend misselijk kutventje dat slecht tegen zijn verlies kan.
volgens mij is een n00b nog altijd een newbie die net begonnen is met CS. een lamer of wat dan ook is een klein zeikend misselijk kutventje dat slecht tegen zijn verlies kan. maar dat kan ook aan mij lggen.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

ik speel CS nooit online, alleen af en toe over op een LAN.. of thuis tegen wat botjes (ik word dan ook continue door Podje 2.5 afgeschoten .. :P ).. dus ik zal wel een newbie zijn. (n00b is niet van mijn generatie :P ).

De lui met wie ik speel zijn wel behoorlijk goed, en dat is prima.. want ik heb door veel UT spelen geleerd dat er maar 1 manier is om goed te worden.. en dat is door veel te spelen tegen mensen die beter zijn. Klinkt raar, maar het werkt bij mij prima.

Anyway, wat ik wilde vragen.. hoe spelen jullie online eigenlijk? Beetje ala UT/Q3A waar iedereen als een debiele kangeroe met aambeien loopt te springen of het normale 'sluip, kruip en schiet' werk? We proberen op het LAn doorgaans als teams te spelen met diverse dekkingen, taktieken en 'een plan' ipv als een kip zonder kop rond te rennen... Daarom kan een potje CS bij ons nog wel es lang duren.. :)

Is dat een beetje normaal of is CS op Internet gewoon een veredelde Q3A? Ben gewoon nieuwsgierig.. en kan ook graag RS/SWAT3 spelen - langzame, tacktische opbouw en dan snelle actie.

Overigens, is die voice module van CS 1.3 bij iedereen zo brak? Ik gebruik zelf maar gewoon RogerWilco want die 'voice over game' functie van CS 1.3 is werkelijk om te huilen hier.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 11:35 schreef Vision_nl het volgende:

[..]

<knip>

Wat een grote denkfout maak je dan... als iemand gecroucht (of niet) tegen een muur aankijkt en later om het hoekje loopt om iemand neer te schieten is dat gewoon een goede speler omdat hij geluisterd heeft waar de vijand zat en wanneer die dichtbij is.

Cheaters nemen niet de moeite om het hoekje om te lopen, maar schieten gewoon dwars door de muur heen...

Het grootste gevaar is ervaren spelers (in ieder geval mensen voorbij het noob stadium) die cheats gaan gebruiken.. die zijn niet zo dom om door muren te gaan schieten en zetten ook af en toe hun cheats uit om geen argwaan te wekken... deze zijn erg moeilijk te herkennen.

Verwijderd

nee joh dat zuigt niet joh

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 25 oktober 2001 16:56 schreef tazzman het volgende:
ik speel CS nooit online, alleen af en toe over op een LAN.. of thuis tegen wat botjes (ik word dan ook continue door Podje 2.5 afgeschoten .. :P ).. dus ik zal wel een newbie zijn. (n00b is niet van mijn generatie :P ).

De lui met wie ik speel zijn wel behoorlijk goed, en dat is prima.. want ik heb door veel UT spelen geleerd dat er maar 1 manier is om goed te worden.. en dat is door veel te spelen tegen mensen die beter zijn. Klinkt raar, maar het werkt bij mij prima.

Anyway, wat ik wilde vragen.. hoe spelen jullie online eigenlijk? Beetje ala UT/Q3A waar iedereen als een debiele kangeroe met aambeien loopt te springen of het normale 'sluip, kruip en schiet' werk? We proberen op het LAn doorgaans als teams te spelen met diverse dekkingen, taktieken en 'een plan' ipv als een kip zonder kop rond te rennen... Daarom kan een potje CS bij ons nog wel es lang duren.. :)

Is dat een beetje normaal of is CS op Internet gewoon een veredelde Q3A? Ben gewoon nieuwsgierig.. en kan ook graag RS/SWAT3 spelen - langzame, tacktische opbouw en dan snelle actie.

Overigens, is die voice module van CS 1.3 bij iedereen zo brak? Ik gebruik zelf maar gewoon RogerWilco want die 'voice over game' functie van CS 1.3 is werkelijk om te huilen hier.
ligt eraan als er geen vrienden van me op de server zijn, dan loop ik meestal achter iemand aan om em te dekken, als ik met vrienden ben dan gaan we meestal in teamverbadn (varierend van 2 tot 5 met hoevelen we op de server zijn) en dan teamen we dus op en gaan we meestal als team erg geod als ik het zelf mag zeggen :)

de belangrijkste reden waarom ik CS speel is omdat als je het wil en doet je heel goed en leuk in teamverband kan spelen, en dan bedoel ik tactisch, want je kan ook met 8 man para's kopen het hele huis in estate doorzeven >:) wat ook wel ns leuk is, maar het leukste blijft voor mijhet tactische element

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 16:18 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

volgens mij is een n00b nog altijd een newbie die net begonnen is met CS. een lamer of wat dan ook is een klein zeikend misselijk kutventje dat slecht tegen zijn verlies kan. maar dat kan ook aan mij lggen.
nee hoor, dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

n00b is gewoon een slechte speler die niet weet wat die moet doen :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op donderdag 25 oktober 2001 19:22 schreef YakuzA het volgende:
n00b is gewoon een slechte speler die niet weet wat die moet doen :P
Jah... en het heeft niets met pings te maken he? :P

Steam

• Damian
  • Laatst online: 10:32

Damian

Insane Obtrusion

I totally Agree, Ik word ook vaak uitgemaakt voor cheater. Maar ik heb toch absoluut geen cheats. Ik denk ook dat in cs 1.3 de hitbox niet slechter is geworden, maar dat ie nu eindelijk goed werkt, je mikt toch standaard op het hoofd ofniet???? tenminste ik wel. Ik speel al zo verschrikkelijk lang, dat ik dat gewoon aangeleerd heb om altijd op het hoofd te mikken. Ik denk dus niet dat je iemand die veel headsjots heeft, meteen een cheater moet noemen. Kijk als je ze inderdaad schietend debocht om ziet komen, of ze hebben alleen of een echt een hele zooi HS heeft, dan moet je die persoon gewoon goed gaan bekijken, dan zie je het echt wel hoor. Ik speel ook al lang genoeg om een cheater er meteen uit te halen...

Dusseh, ik denk dat de meeste inderdaad maar eerst eens goed moeten kijken, of een speler echt cheat, of dat ie gewoon goed us, dit gaat ook veels te vaak fout. En soms heb je gewoon mazzel dingetjes, zoals drie headsjots achter elkaar... Maarja, dat is CS...

Khoop in ieder geval wel dat er een Punkbuster vervanging aan gaat komen, want PB servers ware toch een stuk beter speelbaar als niet PB server, want op PB servers heb je toch alleen meestal die n00b cheaters, en die zijn dan toch zo weer weg. En de echte zware cheaters haal je er meestal ook wel tussenuit...

Zow ff mijn mening. Mijn CS naam is trouwens -=[Damian^IO]=-

Greeetzz..

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op donderdag 25 oktober 2001 19:38 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Jah... en het heeft niets met pings te maken he? :P
Bij jou wel hoor ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 18:46 schreef nelis het volgende:
nee hoor, dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo :)
ow gelukkig dat maakt mijn avond weer goed :)
Pagina: 1