Toon posts:

msi 6163VA power off shut down.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een msi 6163VA mobo met:
PIII 500 en net een nieuwe 40gb maxtor hd. Bios updated en Via drivers geinstaleerd.
Maar nu wil hij dus niet meer automatisch uit als ik windows afsluit. Ik krijg een zwart scherm, maar de pc gaat niet helemaal uit... dat was eerst wel..:?

Help??? mij ... ik heb al van alles geprobeerd. |:(

Verwijderd

*edited by GodsHand*
foutje >:)

Verwijderd

misschien heb je door je bios update veranderingen aangebracht aan je bios instellingen, moet je maar ff kijken of je Auto power off option nog aan staat, suc6

God Has Spoken :Y)

Verwijderd

Topicstarter
doet niet zo flauw... ik kon geen autopoweroff functie vinden... heb jij zo'n bordje...??? tel me where to look...?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Helaas vermeld je niet welke versie van Windows je hebt. Bij WinXP is het niet uitgaan van PC's helaas een veel voorkomend probleem. Kijk maar eens in WOS rond.

Edit: Kijk in je BIOS ook even of 'Controlled by APM' of een dergelijke entry onder 'Power Management' enabled is. En als je wat met ACPI vindt, zet dat dan ook maar aan :) Laat het even duidelijk zijn dat ik met dit specifieke bord ook geen ervaring heb, maar dit zijn meestal de oplossingen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

hmm... :?
dat bordje heb ik inderdaad nie, heb je al gekeken op de MSI website anders? www.msi.com.tw

God Has Spoken :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik heb al een heleboel gedaan... is trouwens w2000, en heb apm aangezet???

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Check anders deze topics eens. Daar gaat het over WinXP, maar mogelijkerwijs vind je daar ook dingen die jou kunnen helpen:

[topic=230956/1/50]
[topic=220592/1/50]
[topic=287709/1/50]
[topic=280666/1/50]
[topic=224662/1/50]
[topic=207486/1/50]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1