welke kleur?

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36
Wat is nou eigenlijk de beste kleur muismat voor een optische muis? (ik heb een Logitech Mouseman Wheel Optical) ik heb volgens mij ergens gelezen dat wit het beste is, maar vinden jullie dat ook? (Hoe werkt een optische muis eigenlijk precies?)

The devil is in the details.

Verwijderd

[search=kleur muismat optische muis]
Bovenste linkje :)

• Hahn
ooh ik denk niemand denkt daar over dus daarom heb ik ook maar niet gezocht :) bedankt Cheatah (cool icoontje trouwens :))

Verwijderd

geen witte nemen gewoon blauw of zo
geen wit werkt heel slecht

Verwijderd

Je kunt het zo gek niet bedenken of het is hier al besproken :)

Een optische muis werpt onder een schuine hoek licht op de ondergrond zodat alleen door objecten van heel dichtbij licht in de receptor wordt weerkaatst. Lichte kleuren weerkaatsen beter! Transparant is een slecht idee ;)

Verwijderd

Ik gebruik geen muismat.. zonder muismap vin dik het veel beter. Met een mapte gaat-ie bij mij nm some trillen zonder dat ik dat wil :)...

• Hahn
Op woensdag 24 oktober 2001 23:04 schreef finelookingme het volgende:
geen witte nemen gewoon blauw of zo
geen wit werkt heel slecht
hoezo geen wit? ik zou juist denken dat wit beter weerkaatst waardoor de muis het eerder ziet.

Ik heb ff m'n Taz muismat vervangen door een egaal blauwe en dat werkt toch wel iets beter dan die Taz (ik denk, omdat die Taz verschilde kleuren had en die blauwe maar één)

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 23:07 schreef Qul het volgende:
Ik gebruik geen muismat.. zonder muismap vin dik het veel beter. Met een mapte gaat-ie bij mij nm some trillen zonder dat ik dat wil :)...
Tip: haal dan even een doekje over de muismat. Ik heb dat ook weleens, komt door vocht/vet.
Pagina: 1