welke gebruiken de echte hard-core-gamers?? ik kan best goed CSen alleen.. met een andere dan mijn draadloze zou ik (volgens vele) toch wel beter kunnen presteren
De Razor BoomSlang schijnt optimaal geschikt te zijn voor gamen
Ik heb de Logitech iTouch cordless desktop.
Works fine in 3D-games.
Works fine in 3D-games.
dat zijn er dus al 3 verschillende.. hoewel ik over de boomslang vreselijke geruchten heb gehoord... heb iemand ff een link?? dat ik dat dingetje kan bekijke??
Kheb de Razor ook nooit gehad hoor, maar ik hoor er juist in het algemeen wel goede dingen over.
Zelf gebruik ik de Microsoft Wheel Mouse Optical, en da's ook goed.
Ik denk dat er je het beste naar een paar compushops kunt gaan en ff uitproberen, wat het lekkerste in de hand ligt.
Een goede muis is toch iets personals.
Koop zowiezo een optical.
Zelf gebruik ik de Microsoft Wheel Mouse Optical, en da's ook goed.
Ik denk dat er je het beste naar een paar compushops kunt gaan en ff uitproberen, wat het lekkerste in de hand ligt.
Een goede muis is toch iets personals.
Lekker dubbelOp woensdag 24 oktober 2001 22:36 schreef Vimana het volgende:
Kheb de Razor ook nooit gehad hoor, maar ik hoor er juist in het algemeen wel goede dingen over.
[..]
Dentist
Logitech mouseman wheel werkt lekker, als je redelijk kleine handen hebt.
Ik ben nu op zoek naar een ietwat grotere muis, mijn hand ligt aan weerszijden naast die logitech muis
Dus wordt waarschijnlijk Microsoft Intellieye Explorer, maat van me heeft die en daar kan ik bij hem thuis ook redelijk mee fraggen (terwijl ik hem nog niet echt gewend ben).
Ik ben nu op zoek naar een ietwat grotere muis, mijn hand ligt aan weerszijden naast die logitech muis
Dus wordt waarschijnlijk Microsoft Intellieye Explorer, maat van me heeft die en daar kan ik bij hem thuis ook redelijk mee fraggen (terwijl ik hem nog niet echt gewend ben).
Op woensdag 24 oktober 2001 23:39 schreef Sorcerer@ het volgende:
Logitech mouseman wheel werkt lekker, als je redelijk kleine handen hebt.

deze?
deez hebbik ook
wel relaxte muis, alleen jammer dat er bij die plaatjes waar ie op staat zo snel stof onder blijft hange.
(ja ik hou et goed schoon hier!
Optical (mijn iFeel optical) is soms niet zo relaxt in spellen. Sowieso registreert ie snelle bewegingen niet, en soms gaat ie trillen als je hem even los laat (nee, niet de muis zelf, de pointer
)
Verwijderd
Dat is wel waar, er is geen enkele muis zo precies als de BoonSlang, maar het is vaak gewoon een kwestie van gewend raken aan je muis... Draadloze muizen zijn niet altijd even handig (vind ik), zorg gewoon dat je een normale goeie muis hebt en dat je draad gewoon alle ruimte heeft om te bewegen (en dat je zelf genoeg draad hebt om je hand vrij te kunnen bewegen). Je gaat je vanzelf aan passen aan de muis, dat merk je wel (ikzelf begin ook mijn muis schuin onder mijn hand te leggen, dat voelt gewoon beter aan voor mijn hand, is gewoon vanzelf zo gekomenOp woensdag 24 oktober 2001 22:18 schreef Vimana het volgende:
De Razor BoomSlang schijnt optimaal geschikt te zijn voor gamen
Verwijderd
Ik ben een trotse Bezitter van een Kärna Razer Boomslang 1000 (die hoger geprezen wordt dan de 2000 door de betere mekaniek in de 1000) op een Everglide Attack Pad black met black Wrist rest plus
Verwijderd
Mijn !Feel doet het juist heel goed in games en snelle bewegingen kan ie ook heel goed aan, en de pointer trilt nooit... Mischien is je muis kapotOp donderdag 25 oktober 2001 00:47 schreef as4Raven het volgende:
Optical (mijn iFeel optical) is soms niet zo relaxt in spellen. Sowieso registreert ie snelle bewegingen niet, en soms gaat ie trillen als je hem even los laat (nee, niet de muis zelf, de pointer)
Ha ik heb al lekker een oranje fUnc Industries surface 1030 bestelt en die 0wnt heel je Everglide snij plankjeOp donderdag 25 oktober 2001 00:49 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik ben een trotse Bezitter van een Kärna Razer Boomslang 1000 (die hoger geprezen wordt dan de 2000 door de betere mekaniek in de 1000) op een Everglide Attack Pad black met black Wrist rest plus![]()
klik hier voor het beste mouse surface
De Microsoft IntelliMouse Explorer bevalt nog prima tijdens een potje CS.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Sorry hoor maar die fUnc surface heb ik al in m'n handen gehad en vin em echt NIETS waard , precies een vodje . Je kan even goed de mousse in de doos gebruiken . Mijn Everglide blijft de beste mat ooit gemaakt(buiten een giganta dan , maar die past ni op me bureau) . Ratpadz zijn ook goe maar ni wrist rest vriendelijk . En als ze mijn muis proberen te pikken , sla ik gewoon hun de kop in met m'n muismat .. moet jij een proberen met je fUnc
...
Effe vergeten , ik heb ook zo'n geile Mouse Bungee , vette aanrader als je geen cordless hebt
Effe vergeten , ik heb ook zo'n geile Mouse Bungee , vette aanrader als je geen cordless hebt
De Razor is geen echte goede gaming muis. Hij heeft een bal, dat heeft weinig voordelen (alleen het spin effect) en veel nadelen (schoonmaken, vuil dat overal tussen gaat zitten binnenin je muis, slecht contact met de bal en de wieltjes onder sommige hoeken). Bovendien is het ding te zwaar om soepel te kunnen spelen (de allereerste beweging is gewoon te snel). Ik gebruik nu zelf een lichte, optische muis. Dat glijdt lekker
En ook al spring ik per "instructie links" misschien 2 pixels ipv 1, ik kan toch raken waar ik op schiet
Corldell mousman optical van Logitech, loopt als een trein (sinds kort, werk nu namelijk op een zijkant van een pc-kast, en die is wit, en werkt nu wel proper) de ultieme game-mouse
Hmmm ik heb hier nog een HELE OUWE muis (van voor de eerste wereld oorlog). Met een bal en hij doet het nog geweldig. Lekker klein en hij reageert perfect
. Dat grote ding van microsoft die intellimouse (heeft mijn vader trouwens) is veel te groot voor mij, alleen die knoppen zijn handig
.
Verwijderd
Haha nou ik heb ook een Everglide attack pad en die is wit maar die werkt kennelijk niet goed met mijn optical mouse, en als ik een muis met een bal had dan kon ik beter geen Everglide Attack Pad kopen dan gebruik ik de muis wel gewoon op mijn bureau, is toch gewoon van hetzelfde kwaliteitOp donderdag 25 oktober 2001 01:21 schreef real_raichu70 het volgende:
En als ze mijn muis proberen te pikken , sla ik gewoon hun de kop in met m'n muismat .. moet jij een proberen met je fUnc...
Tja ik kan wel niet hard slaan met mijn fUnc maar dan sla ik wel met mijn mooie zilveren doos die ik erbij krijg
Ja ik wou eigenlijk ook wel zo'n Mouse Bungee kopen maar ik zag dat de fUnc al zo'n mouse cord clip had, ik heb btw ook van die Mouse Skatez besteld, hmmmm lekker glijden met mijn muis
gaaaaaan we weer 
misschien moet je ff zoeken
Dit topic is al duizenden keren langsgekomen....
misschien moet je ff zoeken
Dit topic is al duizenden keren langsgekomen....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pagina: 1