Ik draai nu al geruime tijd met dit moederbord en heb laatst mijn Plextor PX-W1210A brander op master gezet (met UDMA\33 mod!!) en mijn Pioneer DVD-Rom 106S als slave en nu ziet ie in mijn BIOS soms de DVD drive niet goed (soms ziet ie hem zelfs als mijn brander, dus 2 branders!!). Dit is helemaal irritant als je naar het menu gaat om de DVD-rom als Bootable device in te stellen aangezien hij deze dan niet detecteerd, dus moet je terug naar de standaard instelopties en op de optie "Secondary Slave" op "Auto" drukken voordat de DVD drive pas gedetecteerd wordt dan kan je pas de drive als bootable instellen....
Dit heb ik dus ELKE keer als ik in mijn bios kom en bios/firmware updates hebben hieraan niks veranderd!!
Tevens heb ik ook wel eens last dat de USB problemen geeft ALLEEN als ik mijn MS Internet Pro toetsenbord op ALLEBEI (PS2/USB) of USB aansluiting aansluit, dan doet mijn toetsenbord het nl. niet in Windows (98SE/ME/2000 en zelfs in XP Pro!!!). PS2 werkt wel gewoon. Mijn muis daarentegen geeft geen problemen met de USB
.
Zijn er meer mensen met dezelfde soort problemen en die een oplossing weten?
Dit heb ik dus ELKE keer als ik in mijn bios kom en bios/firmware updates hebben hieraan niks veranderd!!
Tevens heb ik ook wel eens last dat de USB problemen geeft ALLEEN als ik mijn MS Internet Pro toetsenbord op ALLEBEI (PS2/USB) of USB aansluiting aansluit, dan doet mijn toetsenbord het nl. niet in Windows (98SE/ME/2000 en zelfs in XP Pro!!!). PS2 werkt wel gewoon. Mijn muis daarentegen geeft geen problemen met de USB
Zijn er meer mensen met dezelfde soort problemen en die een oplossing weten?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker