Toon posts:

Shogo - MAD / Geforce = problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Kan iemand mij uitleggen waarom Shogo MAD op mijn computer maar niet wil werken?

Installeren gaat goe, opstarten gaat goe, Intro filmpje zie ik niet, menu zie ik ook niet.

Heb al wat tips/hints verzameld waaronder V-sync en de laatste patch maar niets helpt..

heeft iemand een oplossing?

Het betreft een Geforce 2 MX videokaart.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Tja dit probleem heb ik nou ook hiero :(

Wat ik deed is gewoon in soft mode het spel opstarten waardoor je nu wel het intro filmpje + menu ziet en van daaruit moet je dan omzetten naar je primaire drivers, soms doet ie het en soms niet.

Probeer maar uit zeg ik maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 'm op software zet krijg ik een heel klein schermpje en de muis-pointer zit klem bovenin het scherm :( :( :(

Lekker spel zeg!

Verwijderd

dan doe je je reso hoger met software, dit kan je allemaal doen in het menu display maar dat wis je natuurlijk al :)

Heej niet spotten met Shogo het is een Phat spel, alleen ik kom niet verder in het spel :)

Verwijderd

Topicstarter
Shogo mag dan wel een vet spel zijn, maar als het zo slecht geprogrammeerd is dat het niet werkt op notabene een geforce dan houdt het bij mij snel op!

Verwijderd

Tis ook al een tamelijk oud spel :P Maar als je het al opgeeft dan doe dat toch? Maar zit je muis nog steeds klem dan als je in software mode speelt?

Verwijderd

Topicstarter
Yep....

Verwijderd

Bij mij doet 'ie het gewoon, met 2.1 patch (eerst 2.0 installen als je dat nog niet hebt), alleen geen muis in menu, maar dat heb je toch niet echt nodig....

gf2 MX met det 5.13.01
1024x16
bij advanced 'enable' (na opstart shogo.exe)
alles behalve 'enable software pixel doubling'...

Ik snap niet wat er niet aan zou moeten werken...

[edit]in d3d modus dan uiteraard...

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Waarschijnlijk moet je het met andere detonater drivers proberen, iets in de oudere richting.

DOC.

DOC.

Pagina: 1