Toon posts:

core van AMD fireB, op de hoekjes afgegebrokkeld!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bevestigen van de cooler is de core op de hoekjes afgebroken, nu doet de PROCCESOR het gelukig nog!. :`(

Nu mijn vragen:

*A: Wat kan de gevolgren zijn van de gebrokkelde hoekjes?

*B: Ik wil Siver pasta gebruiken om de temp. wat te verlagen, is het verstandig om de cooler er nu nog af te halen?

Heeft iemand hier ervaring mee?
(vast wel)

Groeten Robin201

Verwijderd

ik had ook een afgebrokkelde processor (duron 800) toen ik de cooler er ff af moest halen en toen hem er weer op deed, toen was ie dood :)
Raad het je dus niet echt aan :)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Je hebt kans dat ie het nog wel doet, alleen als ie het doet zal ie wel een stuk warmer worden... Als ie het helemaal niet meer doet heb je pech :( Misschien zal ie een stuk minder lang meegaan. Houd de temperatuur in de gaten!

Verwijderd

Haal 'm er zo min mogelijk af. Bij de pc van m'n broertje is ook een redelijk groot deel van de core eraf. Ik heb 'm er nog 1 keer afgehaald om er AS II op te smeren, maar nu haal ik 'm er niet meer af tenzij die een nieuwe proc heeft.

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
lekker laten zitten het verschil tussen de normale witte en zilverpasta is dermate klein dat ik hem lekker zou laten zitten het gevaar dat ie het daarna niet meer doet is erg groot verder heeft het geen gevolg dat die kleine stukjes eraf zijn en hij zal er zeker niet warmer door worden.

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Wat is dit ?? Core Crusher Party ?? (CCP, lees: sie-sie-pie) :P

Verwijderd

Topicstarter
Hij moest er wel af, er zat veel eweinig cool(silver)pasta op, net heb ik hem met veel moeite WEER los gekregen...
HET IS EEN RAMP! neen niet de ramp in de VS dit keer maar mijn CORE!

Maar hij werkt nog, ik heb er veel normale pasta op gedaan en een extra korrel siver pasta in het midden van de core, er zit dus best wel veel pasta op.
Het resultaat en conclusie:
Was 61+ normaal en 63+ stressd
IS nu 51 normaal en 53 Stressd !!

Dus die witte pasta is helemaal niet zo slecht, die oude silver zag er na een week verbrand en droog uit, WAT EEnKUT PASTA, was ook nog eens uit zich zelf over de proccesor gelopen. :( Ik moet een uur lang de proccesor schoon maken en ook de core! Dat ie het nog doet is een wonder.

Gerantie dacht het wel! ik heb immers bij MYCOM(www.mycom.nl) mobo proccesor EN COOLER gekocht, dus hadden zei maar een goede cooler moeten leveren die je zonder beschadigingen kon monteren.
Dit ook na gevraagd bij de Consumenten bond.(gisteren)
Pagina: 1