Toon posts:

voodoo II flashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de bios op een voodoo II kaart te flashen. Ik denk dat dit nodig is omdat deze kaart wel gedetecteerd wordt door windows en door spellen maar zo gauw een spel gespeeld wordt loopt het systeem vast.
Of is er een ander probleem!!!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=8] <<

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 20:37 schreef LpH het volgende:
Is het mogelijk om de bios op een voodoo II kaart te flashen. Ik denk dat dit nodig is omdat deze kaart wel gedetecteerd wordt door windows en door spellen maar zo gauw een spel gespeeld wordt loopt het systeem vast.
Drivers bijvoorbeeld welke gebruik je? Welk os gebruik je?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op woensdag 24 oktober 2001 20:37 schreef LpH het volgende:
Lockups liggen meestal aan drivers/software fouten dus ik probeer eerst eens dat te fixen voordat je met flashen begint, aangezien dat ook niet helemaal zonder risico is

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruike windows 98, en heb de laatste driver van hastec.nl gehaald...Wat moet ik anders doen dan?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Omdat je Hastec noemt neem ik aan dat je een Diamond hebt. Volgens mij volgt dat gewoon het reference design van 3DFX, dus probeer de drivers van www.3dfx.com eens.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Alle computerhardware schijnt zo'n beetje te flashen te zijn. Ongetwijfeld die voodoo II ook. Heb er zelf ook één btw, maar volgensmij bestaat er niet iets als "bios"-updates voor deze kaart. Kaartje was gewoon perfect. Is nu alleen wat outdated, maar dat terzijde.

Als je problemen hebt dan zou ik ten eerste de nieuwste reference drivers downen zoals bovenstaand al vermeld is. Als je hem overgeclockt hebt effe terug zetten naar standaard settings> 90 mhz. Nieuwste direct X enzo. Verder, gebeurd dit bij alle 3d spellen? of alleen bij enkele. Welke spellen zou misschien ook wel helpen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Toevallig een KT133(a) chipset...?
Pagina: 1