Toon posts:

3D bril van asus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus v6800 deluxe gekocht de kaart zelf doet het prima maar er zat ook een 3D bril bij en die kreeg ik maar niet aan de gang WAT KAN IK DOEN

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Op woensdag 24 oktober 2001 20:25 schreef tim het volgende:
Ik heb een asus v6800 deluxe gekocht de kaart zelf doet het prima maar er zat ook een 3D bril bij en die kreeg ik maar niet aan de gang WAT KAN IK DOEN
welke drivers gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
De drivers die ik standaard bij de kaart kreeg

Verwijderd

Als je opengl gebruikt moet je de hoge resoluties kiezen wil ie het doen. Boven de 1280x1024 dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd en hij doet het maar hoe zit het dan bij direct3D

Verwijderd

direct3d werkt beter, daar hoef je geen hoge resoluties uit te kiezen, alleen natuurlijk wel aanzetten in je opties van je 3d kaart

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt en is er verder nog iet dat ik moet weten

• Dragon_Lee
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 00:08

Dragon_Lee

Beware the quiet dragon

A) De bril werkt alleen met drivers van asus (en sommige drivers van elsa, maar welke weet ik niet)

B) het effect word sterker naarmate de refreshrate en resolutie van je monitor hoger is....in de manual word dan ook aangeraden om minstens op 1024x768 op 100hz te zitten, liefst 1280x1042 op 120hz... op 800x600 werkt 't wel maar effect is lang niet zo goed als op hogere resoluties..

C) ligt ook sterk aan welke software je ermee wil gebruiken...Unreal (tournament) werkt prima, Quake3 ook, Halflife kreeg ik niet zo'n denderend effect maar werkte wel zelfde met Asheron's Call, werkt totaal niet met DeltaForce (gebruikt dan ook weinig polygons), en een aantal 3D pakketten werkt ook..Lightwave3D bijvoorbeeld, heb anderen horen zeggen dat 't niet zo goed werkt onder 3DS Max...

Ik gebruik de bril hier af en toe op 1600x1200x108hz op m'n Iiyamatje ..gaat prima :-)

Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life

Verwijderd

Dat je op moet letten dat er niemand onverwachts binnenkomt als je zo'n bril op hebt. Je ziet er namelijk niet uit met zo'n ding op :). ennuh niet te lang spelen met dat ding op want dan krijg je zo'n gare afdruk op je neus :P

Verwijderd

Topicstarter
Reneos BEDANKT ik kan weer verder
Pagina: 1