mxstream (usb) onder wine

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Heeft iemand dat voorelkaar gekregen?

en hoe :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:31
Volgens mij kan dat niet met wine maar moet je speciale speciale linux drivers downloaden en compilen, het is wel heel moeilijk heb ik gehoord.

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 20:42 schreef Pc123 het volgende:
Volgens mij kan dat niet met wine maar moet je speciale speciale linux drivers downloaden en compilen, het is wel heel moeilijk heb ik gehoord.
Mhhh ik zal me ff anders formuleren want ik denk dat de vrag verkeerd begrepen word :)

Ik heb dus Mxstream van kpn met een usb-modem nou werkt dit goed onder linux, maar ik zou ook graag HL of CS willen kunnen spelen (online) en dus heb ik wine geinstaleerd. Echter kan ik via wine nog geen connectie maken met het internet.

De internet connectie werkt dus wel onder linux (was geen probleem overigens).

Of is er een ander alternatief om toch HL of CS te kunnen spelen (online) zonder dat ik van wine gebruik moet maken.
(vm is geen optie :) )

Verwijderd

1. Hl onder vmware is huilen
2. USB doet het niet onder vmware, MAAR je kunt het via de networking module van vmware doen. (AMD netwerkkaart installen in windows, zie vmware helpfiles/paginas etc)

suc6

edit:
het gaat over wine, niet over vmware

Onder mijn standaard-niet-geconfigde wine doet Mirc het bijvoorbeeld prima... geen idee verder... sorry ;)

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Heeft iemand dat voorelkaar gekregen?

en hoe :)
Kun je voorlopig vergeten. Wine heeft geen degelijke ondersteuning voor device drivers.