Wazig beeld met ander moederbord.

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw moederbord, maar sinds ik dit moederbord(Abit Kt7E) heb, is het beeld heel erg wazig. Als ik de PC opstart dan zei ik eerst de videobios, die letters staan mooi strak op het beeld. Maar als ik dan in de POST kom trillen de letters. het opstartscherm van Windows vertoont groene vegen, maar in Windows zelf is het beter, het beeld trilt niet meer, maar is wel erg onscherp.. Eerst was mijn beeld met dezelfde videokaart gewoon strak.. Ow, ik bedenk me net dat ik ook wat koelpasta onder de HSF van de videokaart heb gedaan. Maar dat geleid toch niet ofzo? En waarom zijn dan de letters van de videovios wel strak.

Ik heb een Hercules 3D Prophet 4000XT (kyro 1 dus)

Verwijderd

Monitor op 60Hz staan?

• AttiX
Monitor staat op 75 Hz, dit kan ik alleen in windows invullen en de bios zou er dan wel beetje beter uizien dan dat het nou doet..

• AttiX
:'(

• AttiX
Ìn 800x600 lijkt alles wel netjes... Is de videokaart een beetje fucked up ofzow?

Verwijderd

He attix ik heb ff eeen vraagje, volgense de search ben jij de enige die een MSI 6378 heeft gehad. Wat zijn jouw ervaringen met dat mobotje. Ik moet namelijk een budget pc voor mijn nichtje in elkaar zetten en ik zat aan dit mobotje te denken.
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/php/upload/mb_pics/63781.jpg
Heb jij trouwens de onboard video gebruikt? Zoja, is het beeld goed? Ik zat namelijk eerder te denken aan een TNT2 PCI 32mb kaartje. EN die onbaord sound (AC97) is dat van goede kwaliteit?

Alvast bedankt.

[edit]
Ik kan je trouwens niet helpen met je probleem. ;(
Pagina: 1