Geen HK? deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06
Misschien heb ik het helemaal fout, maar ik dacht dat je bij 150 posts in de HK mocht. (je raad het probleem al: ) Ik zie geen HK :'(

En nu ik hier toch bezig ben: Ook verschijnen er geen usericons meer op mijn scherm. Ik heb bij de instellingen alles nagekeken, maar het blijkt daar goed te staan.

Als ik het allemaal fout heb hoor ik het vast wel ;)

<edit>
En kan er iemand ff het topic "Geen HK?" weggooien, want dat werkt niet goed. Thx
</edit>

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

150 tech-posts ;)

En prefs=>Alleen geuploade iconen laten zien. uitschakelen :)

Verwijderd

150 TECH posts.
Dus geen LA, SU, SG.
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek of Huiskamer staan!
Dat kan kloppen. Stuffis Generalis en de Huiskamer zijn niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 forums verborgen.
Als je toegang wilt krijgen tot deze forums is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt (alle forums behalve LA en SU). Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 60 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techforms gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee. De chat forums zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06
Ok, zoals ik al dacht ben ik weer niet zo slim bezig. Maar hoe kan ik dan zien waar ik mijn verschillende posts heb geplaatst? Moet ik ze 1 voor 1 gaan tellen of is daar een stat van?

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:38
wordt volgens mij niet bekend gemaakt.
dit omdat men hier een tech forum wilt handteren en geen blaat-forum.

• Engineer

Engineer

Software

Op woensdag 24 oktober 2001 20:12 schreef MuddyMagical het volgende:
Ok, zoals ik al dacht ben ik weer niet zo slim bezig. Maar hoe kan ik dan zien waar ik mijn verschillende posts heb geplaatst? Moet ik ze 1 voor 1 gaan tellen of is daar een stat van?
Alleen mod/admins kunnen dat echt precies zien.
Maar als je op je naam klikt zie je dat je maar in 2 topics in LA gepost hebt,
dus de HK komt er denkik wel aan ;)

• Engineer

Engineer

Software

Owja, je status word om middernacht pas omgezet ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Muddy magical, ga jij de LA faq eens doorlezen. Daar staan al je antwoorden in. Ik verwacht hier nu verder geen vragen, die ook al in de LA faq staan.

PS je hebt nog geen 150 techposts

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is dus afgehandeld, je bent er bijna, nog ff geduld aub :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.