Misschien een domme vraag maar waarom speelt het merendeel van de heren op de diverse UT servers met een vrouw
Waarschijnlijk omdat die 'heren' denken dat het femalemodel moeilijker te raken is
, omdat ze slanker zijn.
* Rexomnium speelt ook als female.
* Rexomnium speelt ook als female.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
maar maakt dat uit voor het raken?Op woensdag 24 oktober 2001 20:54 schreef emingee het volgende:
Vrouwen lijken niet alleen slanker... ze ZIJN het ook
lijkt me niet....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
voor het raken maakt het niks uit, maar de femaletjes zijn zeker wel SNELLER, ze dodgen ook sneller enzo
alleen je moet diehard speler zijn om dat te merken
ik ben female-metal guard-vixen
Max
Max
hmm, ik speel op moment een necris male met een bossvoice
Verwijderd
Toch leuk om van die huppelkontjes rond te zien rennen?
Waarom denk je anders dat Tomb Raider zo populair was?
Als ik kan kiezen kies ik altijd voor een vrouws-persoon.
Plus: ze krijsen altijd zo lekker
Verwijderd
geilen we hoer op pixen komntjesOp donderdag 25 oktober 2001 16:47 schreef CommDante het volgende:
Toch leuk om van die huppelkontjes rond te zien rennen?
De meeste gasten die in een UT clan zitten spelen met een vrouwtjes-skin. Waarom het precies is, weet ik niet. Is er een beetje ingegroeid denk ik in de loop der jaren
Verwijderd
Over geluiden (ik speel UT ook met female skin...) maar dan moet je in Red faction met een van de female skins spelen en dan over netwerk dood gaan..... ahhhhhhh
das een leuk geluidje.....
ik vind mezelf wel een die-hard UT gamer (speel het elke dag best veel, doe mee aan de cupwar en ben actief op clanbase, en ik speel al meer dan 2 jaar UT en ik merk niet dat de female beter/sneller is dan de maleOp woensdag 24 oktober 2001 20:58 schreef MaXiMizE het volgende:
voor het raken maakt het niks uit, maar de femaletjes zijn zeker wel SNELLER, ze dodgen ook sneller enzo
Max
Verwijderd
Enige voordeel wat de female models hebben boven de rest is dat ze iets moeilijk te zien zijn van veraf, dat is alles. Ze zijn niet moeilijker te raken, ze dodgen niet sneller, niets.
Verwijderd
Klopt ook niet, iedereen is even snel en even makkelijk te raken, maar soms lijkt het niet zo... Ik heb ook heel vaak het idee dat ik door mensen heen schiet (instagib) maar dat komt door de lag die ik meestal hebOp vrijdag 26 oktober 2001 10:48 schreef frenkpie het volgende:
[..]
ik vind mezelf wel een die-hard UT gamer (speel het elke dag best veel, doe mee aan de cupwar en ben actief op clanbase, en ik speel al meer dan 2 jaar UT en ik merk niet dat de female beter/sneller is dan de maleik weet niet waar je die 'onzin' vandaan haalt
[edit]: Ik speel zelf ook altijd met een female, die jump geluidjes vind ik gewoon veel lekkerder dan zo'n "HUH!" die de boss en male skins maken
Verder kijk ik regelmatig met behindview, dus moet er wel een lekkere kont in beeld waggelen natuurlijk
Verwijderd
neej, de blokken waaruit ze opgebouwd zijn zijn nml even groot, de mannetjes en vrouwtjes verschillen dus niets in spelen, de mannetjes zijn alleen iets breder ingetekent in die blokken, dus iets beter te zien, daarom is mannetje vaak makkelijker te raken volgens de meesten...Op woensdag 24 oktober 2001 20:56 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
maar maakt dat uit voor het raken?
lijkt me niet....
/me speelt zelf met male metal guard von ofzow...
ik speel gewoon een male, vindt ik veel fijner dan een female omdat ik er zelf ook 1 ben
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Pagina: 1