Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ook al de Billion drivers geprobeerd - geven exact hetzelfde probleem "Cannot find file specified" ofzo.. Zowel met de 2K als Xp drivers.
Iemand hier ervaring mee?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
E-Tech, bedankt.
Bij mij deed mijn 128K ISDN adaptertje het niet omdat die stomme drivers niet weten wat SMP support is !!
Vandaag of morgen maar even een ander kaartje halen
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
En deze goede mensen van Billion hebben in October nieuwe XP drivers uit gebract! Moet ze zelf nog maar es gaan testen (alles werkt perfecect onder 2K, geen zin om te switchen weer).. maar het is wat hoopvoller.
EDIT: URL is niet correct ... moet je ff zoeken met Google.
Verwijderd
Op de E-tech.nu website staan nogaltijd een stel erg oude BETA XP drivers die.. niet willen installeren.
Nadat mijn Win2K/SP2 installatie toch een beetje dirty en slow begon te worden (bijna 1 jaar oud nu, sluggish maar nogaltijd erg stabiel)...wilde ik gister toch weer es XP proberen. Omdat vorig jaar ik mijn E-Tech modem echt niet met de beschikbare drivers aan de gang kreeg, ben ik Win2K gaan gebruiken wat mij erg beviel. Maar misschien is XP toch sneller met games dus maar even rond kijken.
Nogaltijd geen nieuwe drivers op de E-tech.nu site. Dan maar mijn eigen advies op volgen... op de BILLION website de laatste TA128 drivers gedownload en raad eens?
Deze drivers werken dus PERFECT!
Dus...E-Tech Dolphin 128K ISDN USB modem + WinXP = BILLION drivers gebruiken.. van de Billion.com.tw website of ff Googelen.
Ik denk.. ik deel het maar ff mee!
Verwijderd
Site heet inmiddels www.billion.com met firmware onder deze link en directe driver link naar zipfile deze (save as)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 19:06 ]