als ik searchen wil ga ik naar de index. hij gaat niet naar search.php maar naar de index. dat vind ik kut.
Verwijderd
dat is zeerzeker wel een hardware kwestie he? Kzou maar een nieuwe geluidskaart kopenOp woensdag 24 oktober 2001 19:46 schreef smvs het volgende:
als ik searchen wil ga ik naar de index. hij gaat niet naar search.php maar naar de index. dat vind ik kut.
Same here,
maar ik vind het kut als je het forum zit te verzieken door berichten niet in het daarvoor bestemde Lieve Adjes te posten.
maar ik vind het kut als je het forum zit te verzieken door berichten niet in het daarvoor bestemde Lieve Adjes te posten.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Hij vindt de Adjes zeker niet meer liefOp woensdag 24 oktober 2001 19:49 schreef DeathKnight het volgende:
Same here,
sja...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()