• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topicstarter
Omdat de search even op vakantie is, stel ik mijn vraag maar even, omdat alle topics van dit forum en HA inladen en dan een text search doen niets opleverde. Als de vraag al aan bod is gekomen is een link en een lockje natuurlijk ook best :)

Het gaat om het volgende, ik overweeg de aankoop van een HP Photosmart 318, die met de prijs van tussen de 600 en 700 gulden vrij goedkoop is voor een 2,3 megapixel camera. Maar helaas heb ik door te zoeken bij o.a. Google geen ervaringen en foto's van dit ding gevonden. Van andere HP-camera's is er genoeg te vinden, maar de 318 is kennelijk best zeldzaam...

Daarom vroeg ik me af of er hier iemand een HP Photosmart 318 heeft en of hij/zij enkele high resolution foto's en ervaringen wil posten. Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit bij verschillende lichtomstandigheden.

Als iemand positieve danwel negatieve ervaringen heeft met andere camera's in deze prijsklasse dan zijn die uiteraard ook welkom. Wel wil ik tenminste een kleuren-LCD scherm en moet het minimaal een 2 megapixel camera zijn.

Iedereen alvast bedankt :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-03 11:33
ik heb em, maakt naar mijn mening wel aardige foto's voor een camera in zijn prijsklasse. Toch zou ik als ik het geld zou hebben liever een wat duurdere camera kopen (van circa 1000 piek), maar goed dan ben je nooit tevreden.

Check voor mijn foto's:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/290204/

I’m not like the OTTERS