Toon posts:

Goede Joystick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat FS 2002 bijna te koop is :9, wil ik me alvast een beetje gaan orienteren op een joystick. Ik zoek voor dit spel een gewone joystick (dus geen flightyoke, want die zijn zo duur :'() maar dan wil ik er wel graag een die NIET terugspringt naar de middenstand als je er geen druk op uitoefent. Dus eentje die blijft staan waar die moet staan, dit om het iets realistischer te maken. Ik heb daar al een beetje naar lopen zoeken, maar heb zo gauw nix gevonden. Weet iemand een joystick met deze eigenschap?

Alvast bedankt

PS. Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar deze plek leek me geschikter dan bij Spielerei

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt toch speciale vliegjoysicks zeg maar. Netzoals je race stuurtjes hebt?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:25 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Je hebt toch speciale vliegjoysicks zeg maar. Netzoals je race stuurtjes hebt?
Jah klopt dat zijn die FlightYokes, maar die zijn zo duur. En ik vind het verder niet erg om met een normale joystick te vliegen, als ie maar niet terugschiet :)

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:07
De FF-joystick van MS is een goede joystick. Gaat ook niet automatisch terug naar het midden. Kan je volgens mij wel instellen.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 13:13
Ik had een MS force-feedback, die kon je zo instellen dat hij niet automatisch naar het midden wordt gedrukt...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:47 schreef rellehenk het volgende:
De FF-joystick van MS is een goede joystick. Gaat ook niet automatisch terug naar het midden. Kan je volgens mij wel instellen.
Ah kijk eens aan, ga ik me daar wat meer in verdiepen....maar die zijn wel duur hè?

• Peter Power
  • Niet online
Ik weet wel dat ik in het windows 3.11 tijdperk een joystick had met een schruifje aan de onderkant.

Hiermee kon je de joystick stellen zeg maar waardoor hij terugknalde naar het midden of juist niet.

Volgens mij hebben de moderne joysticken dit niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij hebben de moderne joysticken dit niet :(
:( moderne joysticks zuigen :(

• Peter Power
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 20:35 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

:( moderne joysticks zuigen :(
Nou dat wil ik niet zeggen.

* Meer knoppen
* Z-as
* Ergonomisch

etc etc.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 20:38 schreef PeTeRPoWeR het volgende:

[..]

Nou dat wil ik niet zeggen.

* Meer knoppen
* Z-as
* Ergonomisch

etc etc.
Ja ach....maar ze schieten wel allemaal naar het midden toe :'(. Behalve de sidewinder FF van Microsoft maar die is weer zooo duur :( (106 dollar)
Pagina: 1