Toon posts:

coole case verlichting

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
check me coole case verlichting mooi donkerblauwe blacklicht verlichting

Afbeeldingslocatie: http://piazza.iae.nl/users/martyn3d/casemod/caselight.jpg

de kleur is trouwens niet helemaal te zien maar het is heel donkerblauw ook al laat de foto lightblauw zien

Verwijderd

Strak!!! :9~ echt mooi man!! :9~

waar heb je die dingen vandaan?

Verwijderd

gaaf :9

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nice waar ken je die dingen halen¿¿¿

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

looks cool! waar o waar hebbie die dingen vandaan :P

iStockphoto

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Waar haal je ze weg?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:55
Naast de vraag "Waar haal je die?" .. WTF zijn dat :? (behalven dat het lampjes zijn)

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

COOOOLLLLLL :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Hebbe. wat zijn het nu voor lampjes en waar komen ze vandaan?

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Verwijderd

Topicstarter
ja vet zijn ze he het zijn gewoon ledjes en die dingen geven zwaar veel light kan er me kamer makkelijk mee verlichten en er zit al standaard dubbelzijdige plakband onder dus je kan ze overal op zetten

wil er eerdaags gaan inporteren want kan ze niet krijgen in nl dus als er nog iemand intressen heeft
ff mailen naar m.vos@iae.nl

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Iets van een prijs?

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• cryptapix
  • Laatst online: 22-08 08:16
hmz
tijn uit aalst ? kewle dingen..
kheb ze irl gezien..
echt vet kewl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:19 schreef cryptapix het volgende:
hmz
tijn uit aalst ? kewle dingen..
kheb ze irl gezien..
echt vet kewl
ja dat klopt jij hebt ze inderdaad nog op me kast gezien

Verwijderd

Quanta costa?

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
heb ik ook met mijn blauwe ledjes, in het donker zie ik zo'n mooie blauwe 'streep' over de vloer :P

zal er nog eens een paar kopen en meer verlichten :P

Verwijderd

zijn dat geen lampies voor op een scooter, je kan wel zo iets kopen bij www.j-p-s.nl

Verwijderd

Hele mooie lampies, ik zou er ook wel een paar willen, is het goed als ik je effe mail, voor meer info?

grtzz

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor mail gerust ff ga er eerdaags weer een paar by zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:58 schreef Hawk666 het volgende:
zijn dat geen lampies voor op een scooter, je kan wel zo iets kopen bij www.j-p-s.nl
nou hih orgineel eigenlijk voor op de auto :)

Verwijderd

Waar komen ze ? Die liggies :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 22:05 schreef Hitpoint het volgende:
Waar komen ze ? Die liggies :P
ik ga ze gebruiken voor achter me window mod ze verlichten met gemak me hele kast had ze vroeger altijd boven op me kast staan ziet er ook wel vet uit maar is soms s'avond iritant omdat er zo veel light vanaf komt

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn wel zwaar vetjes heb op de mijne kleine magneetjes geplakt dus kan ze overal op zetten

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

kijk je wel een beetje uit met die magneetjes, sommige onderdelen houden daar niet echt heel erg van :)

Verder zien ze er idd wel cool uit, heb je ze zelf in dat 'omhulsel' gezet of kan je ze zo standaard kopen?

Verwijderd

die kast heb ik ook tijn_3d wil je wat plaatjes laten zien van je mod dan kan ik die gebruiken :) hoevoel gaat zon lampje kosten dan??

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

ik wil er ook wel een paar kopen als ik de prijs weet :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Ikkke ook willen
Prijs?
Grootte?
Stroom verbruik?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:45 schreef jordyb het volgende:
Ikkke ook willen
Prijs?
Grootte?
Stroom verbruik?
same here.

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, laat even meer specs weten, ik heb ook wel interesse! *D

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Yep en ik heb ook wel intresse...
Errug koel wel :9~

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

idd errug kewl, geef ff wat meer info.... :o
Of ze op 12v draaien enzow.

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Hebbuh hebbuh hebbuh!!!!

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Zekers Nice!

Verwijderd

gimmi the url where i can buy 1000 of those ;) :P :P :P :P

GIMMIIIIIIIIII :9~

Verwijderd

Koop ze nou niet jongens!

1 Teduur, ik heb er ook naar gekeken bij de halforts
2 Vaak te warm, het lulige van die dingen is, ze lijken lekker cool de eerste 3 uur, maar op de 1 of andere manier verandert dat na een uur of 7 naar heet (60 grdn)een "extreme slow warming efect" zonde van de cooling dus.
3 Ze geven echt zeer weinig licht en het duurt 1 tot 20 minuten tot je ze een beetje kunt zien (ligt aan de uitvoering)
4 1 voordeel bij de Halforts hebben ze ze ook die flexible zijn, deze kunnen max tot 45 graden gebogen worden
5 Zuinig? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN tot wel 0.7 Amp bij 12volt!!! de flex 0.9 Amp bij 12 volt, dam mag je wel een 900 Watt voeding in je kast zetten voor cooling van die krengen een verbruik.

5 bij DIL Rotterdam zijn veel cooleren (in meerdere opzichte) tekoop koud, veel neon of blauw, rood, paars etc.. voor (lengte 10 cm *12.50) & 30 cm *14.95 !!!!

* eeen kand tekening je moet wel een aansturings printje van 14.95 kopen om ze aan te sturen, zijn wel lekker zuinig :)

Verwijderd

Wij hebben een eigen automaterialen winkel en wij verkopen ze ook. Ik heb ze getest in mijn auto en er komt een mooi helder blauw licht vanaf METEEN! Ze kosten bij ons ongeveer 37,50 per 2.

Ik vind ze wel cool :-)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ook ben gisteren nog naar belgie geweest om ze in te kopen maar die eikel daar had ze niet meer dus moet ik weer 2 weken wachten :( maar ja heb me orginelen nog
en ook nog steeds me rgb case verlichting

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 oktober 2001 04:18 schreef D-FENCE het volgende:
Ja, laat even meer specs weten, ik heb ook wel interesse! *D
tja wat voor specs wil je dingzijn zijn okgeveer 9 mm breed 15 mm land 9 mm hoog en werken gewoon op 12 volt
en geeft een mooi byna blacklight achtige blauwe kleur

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 01:57 schreef Robin201 het volgende:

2 Vaak te warm, het lulige van die dingen is, ze lijken lekker cool de eerste 3 uur, maar op de 1 of andere manier verandert dat na een uur of 7 naar heet (60 grdn)een "extreme slow warming efect" zonde van de cooling dus.
3 Ze geven echt zeer weinig licht en het duurt 1 tot 20 minuten tot je ze een beetje kunt zien (ligt aan de uitvoering)
4 1 voordeel bij de Halforts hebben ze ze ook die flexible zijn, deze kunnen max tot 45 graden gebogen worden
5 Zuinig? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN tot wel 0.7 Amp bij 12volt!!! de flex 0.9 Amp bij 12 volt, dam mag je wel een 900 Watt voeding in je kast zetten voor cooling van die krengen een verbruik.

5 bij DIL Rotterdam zijn veel cooleren (in meerdere opzichte) tekoop koud, veel neon of blauw, rood, paars etc.. voor (lengte 10 cm *12.50) & 30 cm *14.95 !!!!

* eeen kand tekening je moet wel een aansturings printje van 14.95 kopen om ze aan te sturen, zijn wel lekker zuinig :)

volgens my heb je het over ccfl's dit zijn led's

Verwijderd

Topicstarter

is deze gast nu debiel ofzo of ligt dat aan my die jongen weet niet waar ie het over heeft en heeft al helemaal geen verstand van zaken zelfs een 30 cm langen ccfl trekt nog geen 5 wat weg dus die trekt nog minder van 600 mA

Verwijderd

Nee kneus, dat zijn die dingen bij DIL! dat zijn ccfl...Die zijn goed.

bij halforts verkopen ze echte neon TLetjes en een ander soort flex buis.(99,-)
:( :( :( :( :( :( :( :(

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mijn opmerkingen op deze sukkel:

1. Je hebt 2 punten met nummer 5 |:(
2. Dus jij hebt een 900 watt voeding nodig om 0,9 A bij 12 V te leveren? Da's 0,9 * 12 = 10,8 W. Niet echt een efficiënte voeding dan |:(
3. "kand tekening" staat in mijn woordenboek als kanttekening |:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

waar kun je de goede kopen waar je geen 900 w voeding voor nodig hebt he dus de gene die we op het begin zagen op dat plaatje

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

kewl echt wel vetter als een tl buis ik zou er wel een paar willen
Pagina: 1