Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een Sony Clie, maar die wil niet hotsyncen met Windows XP build 2600. :'(

Weet iemand een oplossing |:(

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb meer van dit soort problemen gehoord. Enigste oplossing is of een software update of een ander OS gebruiken?

• HekkeySE
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 18:15 schreef thefirstikke het volgende:
Heb meer van dit soort problemen gehoord. Enigste oplossing is of een software update of een ander OS gebruiken?
Het probleem is dat er nog geen software update is :( En OS veranderen is ook geen oplossing vin ik :(

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Zelf heb ik een Palm V en die kon de eerste keer ook niet gelijk hotsyncen in XP. Na opnieuw opgestart te hebben nog steeds nul op request. Na de instellingen van het programma te hebben bekeken kon ik nog steeds niets vinden. Tot ik het icoontje in de taakbalk gebruikte, als je daar rechts opklikte zag je alle manieren van hotsyncen. Serieel, USB via netwerk geloof ik enz. Voor mij was het serieel aanvinken en hij deed het. Ik weet niet of daar veel verschil bij jou in zit, maar bij mij hielp het. Suc6

Bennie gek, ben een koe!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-11 13:06
Heb je de nieuwste versie van Palm Desktop? Ik heb een Palm m505 en die geeft totaal geen problemen.

Op m'n Palm draait PalmOS 4.0 en ik gebruik versie 4.0.1.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb inderdaad de laatste versie van Palm desktop, vorige week gedowned. Op mijn palm V zelf heb ik ook Palmos v4.0 draaien. Maaar het loopt nu ook perfect.

Bennie gek, ben een koe!

• HekkeySE
  • Niet online
Kijk het probleem is dat ik software van Sony moet gebruiken :( de originele palm software is aangepast aan de clie (voor memorystick o.a.) dus kan ik geen updates van palm zelf uitvoeren :( :( :( :(
Iemand anders toevallig het verlossende antwoord???

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op donderdag 25 oktober 2001 02:42 schreef HekkeySE het volgende:
Kijk het probleem is dat ik software van Sony moet gebruiken :( de originele palm software is aangepast aan de clie (voor memorystick o.a.) dus kan ik geen updates van palm zelf uitvoeren :( :( :( :(
Iemand anders toevallig het verlossende antwoord???
Nee maar ik heb nu precies hetzelfde prob.. HELP

Imperfectionist.

Verwijderd

is dit al opgelost???
ik wil namelijk binnenkort ook een sony clie kopen (nieuwste versie (N610C geloof ik))

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 14:05
er zijn nieuwe drivers voor windows xp

http://www.ita.sel.sony.com/support/clie/index.html

daar staat t op

weet niet of het werkt, want ik had geen problemen ermee

Verwijderd

Dericteur schreef op zondag 06 januari 2002 @ 15:30:
er zijn nieuwe drivers voor windows xp

http://www.ita.sel.sony.com/support/clie/index.html

daar staat t op

weet niet of het werkt, want ik had geen problemen ermee
Nou.. bij mij zegt ie dus constant dat ie alleen werkt op een 16-bits besturingssysteem, ook de cd-rom. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nubis, dit is een topic van ruim 3 jaar oud. De pda's, besturingssystemen en drivers van toen zijn inmiddels niet meer nieuw.
Het heeft dus weinig zin om dit topic omhoog te halen omdat de genoemde oplossingen allang niet meer relevant zijn. En al helemaal niet als je er niet bij vertelt welke Clie je hebt, welk besturingssysteem (pc) en welke software je van de cd-rom probeert te installeren.
Daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.