Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Het probleem is dat er nog geen software update isOp woensdag 24 oktober 2001 18:15 schreef thefirstikke het volgende:
Heb meer van dit soort problemen gehoord. Enigste oplossing is of een software update of een ander OS gebruiken?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Bennie gek, ben een koe!
Op m'n Palm draait PalmOS 4.0 en ik gebruik versie 4.0.1.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Bennie gek, ben een koe!
Iemand anders toevallig het verlossende antwoord???
Nee maar ik heb nu precies hetzelfde prob.. HELPOp donderdag 25 oktober 2001 02:42 schreef HekkeySE het volgende:
Kijk het probleem is dat ik software van Sony moet gebruikende originele palm software is aangepast aan de clie (voor memorystick o.a.) dus kan ik geen updates van palm zelf uitvoeren
![]()
![]()
![]()
Iemand anders toevallig het verlossende antwoord???
Imperfectionist.
Verwijderd
ik wil namelijk binnenkort ook een sony clie kopen (nieuwste versie (N610C geloof ik))
http://www.ita.sel.sony.com/support/clie/index.html
daar staat t op
weet niet of het werkt, want ik had geen problemen ermee
Verwijderd
Nou.. bij mij zegt ie dus constant dat ie alleen werkt op een 16-bits besturingssysteem, ook de cd-rom. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk?Dericteur schreef op zondag 06 januari 2002 @ 15:30:
er zijn nieuwe drivers voor windows xp
http://www.ita.sel.sony.com/support/clie/index.html
daar staat t op
weet niet of het werkt, want ik had geen problemen ermee
Het heeft dus weinig zin om dit topic omhoog te halen omdat de genoemde oplossingen allang niet meer relevant zijn. En al helemaal niet als je er niet bij vertelt welke Clie je hebt, welk besturingssysteem (pc) en welke software je van de cd-rom probeert te installeren.
Daarom gaat dit topic dicht.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()